Fwd: rugaciune

  • Marius V. Dragusin
    Message 1 of 1 , May 8, 2007

      Citeste aceasta rugaciune si sa vezi cum Dumnezeu raspunde:
      ''Doamne, te iubesc si am nevoie de tine, vino in inima mea si binecuvanteaza-ma pe mine,
      pe familia mea, casa mea, prietenii mei, in numele Domnului nostru Iisus Hristos. Amin.''
      Trimite acest mesaj la cel putin 7 oameni. Vei primi un miracol maine .
      Un copil L-a intrebat pe Iisus ''Cat de mult ma iubesti?''. Iisus i-a raspuns: ''Atat de mult!''
      si si-a rastignit bratele pe cruce si a murit pentru noi.