5 ani, 5 rânduri, 5 prieteni

  • razvan.penescu@ro.pwc.com
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2006
      5 ani, 5 randuri, 5 prieteni

      Pe 1 noiembrie e ziua mea. Ma cheama LiterNet si implinesc 5 ani. Si, de
      ziua mea, abia astept sa primesc cadouri de la voi, prietenii mei mai
      noi sau mai vechi. Am primit daruri minunate acum doi ani (
      http://liternet.ro/treianideliternet.php), acum patru ani (
      http://www.liternet.ro/liternetla1an.php)...

      Anul asta am crescut mare si vreau sa primesc un alt cadou foarte
      special. Anul acesta vreau insa sa ma lasati sa imi aleg singur cadoul.

      In urmatoarele zile, imi doresc ca fiecare dintre voi sa imi trimita un
      e-mail pe adresa cinci_ani@... cu 5 randuri despre ceva la care
      tine foarte mult. Cautati in cutia cu amintiri si trimiteti povestea
      celui mai fericit moment al vietii voastre. Cadoul pe care mi-l doresc
      anul acesta este format din cuvintele voastre. O amintire pe care sa o
      impartiti cu mine. Vreau cuvinte putine si simple, dar adevarate, despre
      piatra pe care ati cules-o cândva de pe mal de mare, despre acea carte,
      piesa sau film care v-a orientat altfel viata. Sau despre o intâlnire
      intr-un tramvai, sau despre o raza piezisa de soare. Sau despre pagina
      pe care ati scris-o despre visele voastre. Sau... Imaginatia mea nu
      poate concura cu tot ce puteti voi sa-mi oferiti. 5 randuri pline de
      bucurie.

      Dar asta nu e tot. Vreau sa va mai rog ceva de ziua mea. Alegeti ceva ce
      va place mult pe LiterNet (o carte sau o fotografie sau poate o melodie,
      un filmulet, o cronica ori o poveste) si trimiteti catre 5 prieteni
      linkul spre acea pagina. Un singur link de pe LiterNet, cu ceva ce va
      place mult. Si cu ceva cuvinte pentru acel prieten.

      Astept mesajele voastre, stiu ca o sa fie atat de multe cât sa-mi ajunga
      pâna anul viitor, de ziua mea! Vreau sa fiti cu totii alaturi de mine,
      in primele 15 zile ale acestui noiembrie aniversar.

      Alegeti cu grija, scrieti-mi mie si prietenilor vostri. Va astept
      cadourile cu nerabdare!

      5 ani, 5 rânduri, 5 prieteni! Ce simplu este, nu?

      (LiterNet.ro)
      The information transmitted is intended only for the person or entity to
      which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
      material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
      taking of any action in reliance upon, this information by persons or
      entities other than the intended recipient is prohibited. If you
      received this in error, please contact the sender and delete the
      material from any computer.