La LiterNet

  • razvan.penescu@ro.pwc.com
    Message 1 of 72 , Mar 31, 2005
      Dragi prieteni,

      procent pentru LiterNet! Detalii la http://liternet.ro/unulasuta.php

      articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

      - Luni
      ++ De la Petrila la Petrini. Viata lui Ion D. Sirbu (Daniel
      Cristea-Enache - Disputat intre front si seminar (VIII))
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2268
      ++ Avanpremiere editoriale (Carmen Rico-Godoy - Cum sa nu dai chix ca
      femeie)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2266
      ++ Citind Suplimentul de cultura (Robert Serban - Interviu cu
      scriitorul Catalin Dorian Florescu: Traiesc deschis: nu-mi ascund nici
      frica, nici tristetea, nici bucuria)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2269

      - Marti
      ++ Miscellanea (Florin Dumitrescu - Revolutie la plic sau lovitura de
      stat? - Inimioarele Maggi si solidaritatea la romani)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2264
      ++ Translatio (Michel Deguy - Catre ceea ce nu ia sfirsit (fragmente))
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2270

      - Miercuri
      ++ Fragmentarium (George Cugler - Apunake si alte fenomene &
      Afara-de-Unu-Singur)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2254
      ++ Cronici de atelier (Florin Manolescu - Apunake si alte fenomene &
      Afara-de-Unu-Singur)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2251

      - Joi
      ++ Muzica in MP3 (Aliaj - Licitatia / Doar noi)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2272
      ++ Clickantabil (Oltea Serban Parau & Virgil Oprina - Pasiunile dupa
      Enescu)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2271

      - Vineri
      ++ Poezia saptamanii (Jorge Luis Borges - Arta poetica)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2273
      ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Oana Cristea Grigorescu -
      Dora Pavel: Romanul - entuziasm, clandestinitate si infrigurare)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2274
      ++ 4SPACE (Augustin Ioan - Pupat toti Dealul Spirii)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2226

      - Sambata
      ++ Cuvinte pentru inecati (Alina Andrei - Pasare si avion cu motor...)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2214

      - Duminica
      ++ Razboiul de tesut povesti (Carmen Botosaru - Sales manager (partea
      I-a))
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2267

      =======================================

      http://editura.liternet.ro): Cristian Juncu: Ciupercutze

      =======================================

      cine-teatrale:

      ---> Nicolae Prelipceanu: Balcaz: Tavitian si Iordache la Clubul La Scena
      Un regal pe ritmuri balcano-caucaziene
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1610

      ---> Nicolae Prelipceanu: Penele Marchizului de Sade. La Teatrul Odeon
      Spectacolul luptei creatorului cu cenzorul
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1608

      ---> Iulia Blaga: The Dreamers. Trezirea la viata in Parisul lui 1968
      Un film care depaseste insa granitele epocii
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1607

      ---> Marius Dobrin: Before Sunrise. Valsul dragostei de-o noapte
      O alta poveste a acelorasi destine
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1606

      ---> Cristina Rusiecki: Santaj. La Teatrul Dramatic din Galati
      Un text sovietic si un spectacol cu multe aplauze
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1605

      ---> Cristina Rusiecki: Private Eyes. O joaca inteligenta
      Daca iubiti actorii tineri veniti la Teatrul Mic
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1604

      ---> Cristina Rusiecki: Nu se stie cum, dar a iesit splendid
      La Teatrul Nottara, un spectacol consistent in regia lui Bocsardi Laszlo
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1603

      ---> Nicolae Prelipceanu: Poiana Boilor de Cehov, in viziunea lui Malaele
      Un spectacol antrenant si dinamic
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1601

      ---> Nicolae Prelipceanu: Povestiri din Canterbury la Teatrul Mic. Un
      excelent spectacol de Nona Ciobanu
      O feerie a vietii si a mortii, un fel de dans fericit
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1600

      ---> Comunicat de presa: Culture Body - Body Culture. Roma and Gadje. An
      approach.
      Recrutare pentru un proiect teatral international
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1599

      ---> New Films International: Being Julia. Diferenta dintre fantezie si
      realitate
      O celebrare inteligenta, ironica si adesea ilara a feminitatii
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1598

      ---> Alex Leo Serban: Comme une image. Lolita XL
      Unul din cele mai bune filme frantuzesti din ultimul timp
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1597

      ---> Independenta Film: Aaltra. O calatorie improbabila si atipica
      Sau un fel de intalnire cu Kaurismaki
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1596

      ---> Redactia LiterNet: TIFF 2005 - Pregatiri intense pentru a patra editie
      Dor de TIFF? Stati linistiti, se apropie
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1595

      ---> Alex Leo Serban: The Dreamers. Cum sa ratezi o revolutie
      O cinefilie ardenta, un strop de perversitate si tomuri masive de inocenta
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1594

      ---> Alex Leo Serban: The Phantom Of The Opera si Be Cool. Fantoma si
      chelnerita
      Un musical superlung si o comedie
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1593

      ---> Alex Leo Serban: Vanity Fair si Comme une image. Amindoua cinta
      Becky si Lolita, arivism si stangacie
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1592

      ---> Alex Leo Serban: Verificind Vertigo (2)
      Labirinturi de filme care se leaga si se dezleaga
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1591

      ---> Alex Leo Serban: Pielea ursului din Berlin - Berlinala 55
      Filme - citeva bune, multe mediocre si si mai multe proaste
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1590

      si inca multe articole despre actualitatea culturala din Romania.

      carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com

      de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (
      http://agenda.liternet.ro)

      feed-urilor XML (http://feed.liternet.ro)

      =======================================

      revista a revistelor culturale de pe hirtie

      ======================================

      Cu prietenie,
      Razvan Penescu si Raluca Truscanu,
      http://editura.liternet.ro
      The information transmitted is intended only for the person or entity to
      which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
      material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
      taking of any action in reliance upon, this information by persons or
      entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
      this in error, please contact the sender and delete the material from any
      computer.
    • razvan.penescu@ro.pwc.com
      Message 72 of 72 , Jan 17, 2008