CARTI la LiterNet.ro - Bogdan Suceava

  • razvan.penescu@ro.pwc.com
    Message 1 of 1 , Mar 6, 2005
      Dragi prieteni,

      >>>> Portalul cultural LiterNet (http://www.liternet.ro) are placerea sa
      va anunte aparitia unei noi e-carti editata de LiterNet:

      133. Bogdan Suceava: batalii si mesagii (cu ilustratii de Dinu Lazar)

      Acesta e al doilea volum aparut la LiterNet sub semnatura lui Bogdan
      Suceava dupa "Imperiul generalilor tarzii si alte istorii".
      Fotografii de Dinu Lazar se pot gasi in cele doua volume de fotografie
      pe care le-a semnat pe LiterNet: "Poem pentru vioara si lutier" si
      "Noiembrie".

      Toate cartile aparute la editura LiterNet pot fi descarcate gratuit in
      format Acrobat Reader (pdf) din situl Liternet, de la adresa

      http://editura.liternet.ro

      LiterNet (pentru cei care nu sint inscrisi si pe lista Programului
      Cultural) e suficient sa trimiteti un e-mail fara nici un text la
      carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com
      cele mai noi aparitii ale Editurii LiterNet prin intermediul feed-urilor
      LiterNet. Mai multe amanunte la http://feed.liternet.ro

      Editura on-line din Romania publicind in cei 3 ani si jumatate de
      activitate 132 volume ale unor autori romani, germani, francezi si rusi
      in prezentari grafice de exceptie. In acest moment volumele LiterNet au
      depasit 272,000 de exemplare descarcate. Volumele LiterNet sint
      disponibile gratuit atit cititorilor din tara cit si celor din
      strainatate.<<<<

      (Embedded image moved to file: pic17954.jpg)

      "Un volum semnat de Bogdan Suceava si Dinu Lazar" ar trebui sa fie
      suficient ca argument. E putin probabil ca vreunul din cei interesati de
      literatura sa nu fi citit macar unul din volumele semnate de Bogdan
      Suceava (ultimul, "Venea din timpul diez" fiind - in ciuda unui titlu
      mai putin inspirat, unul din cele mai bune romane - daca nu cel mai bun
      - aparute anul trecut la Polirom), e putin probabil ca vreunul din cei
      pasionati de fotografie sa nu fi vazut macar o imagine de Dinu Lazar.
      Iar in acest volum, care e in egala masura opera amindurora, s-au
      completat perfect si impreuna au realizat un volum in care nici o nota
      nu e discordanta.

      Cind lucram la acest volum i-am scris lui Bogdan in legatura cu un text
      conclusiv care mi se parea nepotrivit cu volumul: "Poemele din acest
      volum rezista printr-un aer de incoerenta diafana la nivelul versului,
      care se condenseaza in sens la nivelul intregului. Daca vrei sa pui
      alaturi de ele un crez artistic pierzi exact efectul acumularii.".
      Amintindu-mi de acea discutie spun si acum, ca si atunci, ca da, exista
      ceva diafan, frumos, inspirat, neobisnuit in aceste poeme. Exista ceva
      profund si elegant, ceva care poate scapa cititorului grabit dar care cu
      siguranta ramine in sufletul celui care se cufunda in paginile acestui
      volum. Sper ca atunci cind veti citi imi veti da dreptate.

      (Razvan Penescu)

      Lectura placuta!

      Cu multumiri si prietenie,
      Redactia Liternet (Gusztav Demeter, Iulia Cojocariu, Delia Oprea, Corina
      Ungureanu, Anca Serban, Dora Ionescu, Radu Ilarion-Munteanu, Ada
      Demirgian, Manuela Andrei, Luiza Palanciuc, Geta Rossier, Raluca
      Truscanu, Razvan Penescu)
      http://www.liternet.ro

      VA RUGAM SA TRANSMITETI ACEST ANUNT TUTUROR PRIETENILOR PASIONATI DE
      LITERATURA. VA MULTUMIM !
      The information transmitted is intended only for the person or entity to
      which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
      material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
      taking of any action in reliance upon, this information by persons or
      entities other than the intended recipient is prohibited. If you
      received this in error, please contact the sender and delete the
      material from any computer.