01/01/2003

  • Revista Presei
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2003

      Indemnizatia pentru mame va fi de circa 6,2 milioane lei

      Camera Deputatilor a adoptat, ieri, ordonanta de urgenta prin care se plafoneaza indemnizatia pentru cresterea copiilor de pana la 2 ani la doar 85% din salariul mediu brut pe economie. Astfel, incepand cu 1 ianuarie 2004, indemnizatia va fi de circa 6,2 milioane lei. Executivul a explicat ca aceasta indemnizatie "reprezinta o prestatie noncontributiva si, de aceea, se aloca in cuantum fix", relateaza Adevarul.

      TEXTE SUB EMBARGOU: Siropul pentru copii si sugari HUMEX-otrava?!
      Aveam deschis din primavara un flacon de Humex-2% carbocisteina- si ptr.ca expira doar in 2005,eram incredintata ca e inca valabil si administrabil. I-am intins o lingurita de sirop, iar el, ca de obicei obedient, l-a inghitit. Un fel de a spune,ptr.ca in secunda cand l-a simtit pe limbutza, s-a crispat de durere si a inceput sa urle animalic . ( 30.09.2003) continuare ...

      Oferta liberal-democrata

      Titlu

       Se pare ca simbolul liberalilor, sageata, a intrat adac in constiinta liderului PNL Theodor Stolojan.
      Cine l-a urmarit la emisiunea de luni seara a lui Marius Tuca l-a putut vedea pe "Stolo" facand niste gesturi extrem de elocvente atat pe plan intern, cat si international. Mijlociul ridicat al liberalului ar putea fi atat o provocare a adversarilor, cat si o oferta electorala, in sensul ca cei car...
       continuare

      Un roman da in judecata publicatia "News Of The World"

      Romanul Alin Turcu, unul dintre cei cinci barbati acuzati ca ar fi pus la cale rapirea Victoriei Beckham, sotia fotbalistului englez David Beckham, intentioneaza sa dea in judecata suplimentul saptamanal al cotidianului londonez "The Sun". "News Of The World" publicase in urma cu un an un articol c... continuare

      O zi din viata unui cuplu de staruri XXX

      Titlu Cum arata o zi din viata unui cuplu format din doi actori celebri de filme XXX?
      Cum esti privit de cei din jur cand iesi sa-ti cumperi o paine, de exemplu? Acestea au fost intrebarile la care am incercat sa aflam raspunsuri cand am realizat materialul de fata cu doi romani celebri in industria de filme pentru adulti, Titus Steel si Jasmine Rouge. [...]Casa straluceste de curatenie. Totul e aranjat si pus la punct. Nici un fir de praf. Se simte mana de femeie ordonata. "Vinovata" este Jasmine si m-am convins de acest lucru cand cei doi au servit micul dejun. Va puteti inchipui un star porno care nu paraseste bucataria pana nu strange masa si nu spala vasele? Ei bine, aceasta este Jasmine. "Eu fac curatenie in casa pentru ca imi place. Am putea sa angajam o menajera, dar nu vrem. Ma ajuta si Titus la treburile casei", ne intareste Jasmine convingerea...

       Gaura cheii
      Penthouse sau Max(im)?
      Editia romaneasca a revistei Penthouse este „la rascruce de drumuri“. Cum publicatia mama americana este aproape in faliment, editorii romani - Global Publishing Group - se gandesc la mai multe variante. Prima este continuarea cu acelasi nume, ceea ce este putin probabil, mai ales ca...

      REPORTER SPECIAL: Drumul Sexului in Balcani
      In Olanda exista asa numitul Red District (Zona Rosie), unde prostituatele isi etaleaza nurii in vitrina si coboara perdeluta, cand apare clientul. In Balcani, acestea sunt subtilitati. Fetele bat cale lunga pentru a se oferi la colt de strada. "Patronii" lor scot mii de parai.
      “Stiu cã sînteţi români. Nu vreţi sã luaţi cu voi în maşinã nişte fete şi sã le treceţi graniţa în Grecia?”, li s-a oferit reporterilor
      IWPR.
      Simultan in opt tari, echipa de investigatie
      IWPR a batut Drumul Sexului in Balcani. Ancheta lor

      PINK a semnat un parteneriat global cu PEPSI
      Senzatia muzicii pop, Pink, s-a alaturat “familiei” Pepsi, contribuind la noua campanie internationala a cunoscutei baut...
      » continuare

      --

      Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com

      CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search