Re: [dvarai] Su Kaledom

  • Minde
    Message 1 of 7 , Jan 6, 2006
      Sveiki,
      Su trimis Karaliais.
      Lai Karaliai atnesa siemet visiems turtu.
      Gal galetume pamastyti apie veiklos atnaujinima.Turiu prasyma vieno dvarininko is Santa Monikos,priimti i asociacija,manau,kad ir visi rasime norinciu.Tad i darbus,siulykite susitikimo data,gal sausio 12,nes 13 d.-penktadienis.
      Mindaugas.
      Su Sv. Kaledom, Bendraminciai. Linkiu visiems energijos ir  optimizmo, telydi Jus sekmes angelai ...

      Iki susitikimo,

      Lina Dunauskaite
    • Lina
      Message 2 of 7 , Jan 11, 2006
        Sveikas Mindaugai ir sveiki visi :)

        Malonu girdeti entuziazmo gaideles :) Manau 12-13 nieko neiseis, bet planuoti butu gerai pradeti. Kur dinge kiti dvarininkai? Kokios nuotaikos? Kur musu Lina? :)

        Linkejimai,

        Lina D.
        Message 3 of 7 , Jan 11, 2006
          Laba diena,

          visiems linkejimai isivaziavusiu metu proga.
          Pritariu visoms Jusu mintims (Linos ir Mindaugo - ypac), dar linkedama musu Asociacijos suklestejimo, bendros  veiklos suaktyvejimo 2006-aisiais.

          Kiek prisimenu, p Dala prasė ne anksciau kaip po  penkioliktos.

          O kad veikla reikia atnaujinti  ir susitikti, - tai ir man sito labai norisi.

          Regina

          Message 4 of 7 , Jan 12, 2006
            P.S. Jei kas neskaitete siandienos Verslo ziniu - uzmeskite aki i paskutini puslapi :) Gal mums reiktu tokius straipsnius perkelti i musu internetini puslapi pvz.: "Apie mus spaudoje". Ka manot? Zinoma, ko gero, pries tai reiks tartis su straipsniu savininkais, koki tai partnerystes sutartele pasirasyti, ta proga, teiktumem jiems duomenis, ir gal vienas kitas straipsnis lengviau i spauda islystu.
            Mindaugai, ka darom del musu internetinio puslapio - reikalai ne itin juda, gal koki sprendima priimam?

            Lina D.

[...]

          • Nerijus Narauskas
            Message 5 of 7 , Jan 14, 2006
              Sveiki Mielieji,

              geriau veliau nei niekada,dekoju uz sveikinimus ir taip pat linkiu
              visiems geresniu metu,Jusu dvaru grazejimo ir atsinaujinimo.Sekmes
              visiems!!!
              P.S.gaila,bet sia savaite negaliu.Man patogios 26,27,28d.

              ir dar,sekmes.NN

> [...]
              islystu.
              >Mindaugai, ka darom del musu internetinio puslapio - reikalai ne

              Culture change