20143RE: [Dutch Modeltruck Club] RE: Revell Stralis [2 Attachments]

  • Charles Mitchell
    Jan 31, 2014

      You can expect it in 2020!

      From: dutchmodeltruckclub@yahoogroups.com [mailto: dutchmodeltruckclub@yahoogroups.com ] On Behalf Of johannes zagers
      Sent: Friday, January 31, 2014 3:35 PM
      To: dutchmodeltruckclub@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Dutch Modeltruck Club] RE: Revell Stralis [2 Attachments]

      Tuurlijk hobbelt Revell met een extra mooi decalvel achter Italeri aan.

      Wat volgens mij wel nieuws is dat is de Italeri Iveco Hi-Way want dat is een afgeleide van de Stralis toch?

      En de heruitgave van de F12 met plat dak, menig Ebay verkoper zal deze ontwikkeling tandenknarsend volgend (met respect voor de doos van Ed hoor ;-)) want echt abnormale prijzen werden gevraagd en dat werd al minder na de uitgifte van het resin platte dak van KFS.

      En Heinz's project met die Polar Express Volvo?? combi (ik kon de plaatjes niet vergroten op Fotki). Uiteraard wederom een Scania met wat andere stickers of misschien een Streamline 2013 update van de R500? Zal wel niet.

      We zullen zien wat voor verrassingen er nog meer uit de hoge hoed komen.

      Johannes

      On Friday, January 31, 2014 8:13 PM, André de Vries <adv-online@...> wrote:

      Nou!! Italeri komt met de Hi Way versie!!

      Well!! Italeri will be doing the Stralis in the Hi Way version!!

      http://data3.primeportal.net/models/thomas_voigt8/italeri/images/italeri_13_of_14.jpg