{{"[WelCome Tagz Part <<2>>]"}}>By Heart Hacker

  • (¯`·¦·•FŶ§Å£•·¦·´¯)Ŷk
    Message 1 of 1 , Feb 10, 2008
      Hi My Sweet Fans & Members...
      Mujhey Omeed Hai Sub Theek Honge ur Allah K Skhukar Se
      Mein B Theek Hoon..Koch Members Ur Meray Khaas Fans Ne
      Mujhey Mail Ki K Humay WelCome Tagz Chayein GROUPS Ur
      SITES K Liyein So Main Ne Koch Khaas Kisam K Tagz Choon
      Kar Send kar Raha Hoon I Think Jin Ko iN Ki Zarorat Ho Ge
      Woh Shahid Use Kar Sakay Apni Sites Mails Ur Groups
      May Thank U...You All My Sweet Members Supporting
      Me ...And Yur Precious Love 4 Me Next Time I Will
      Sending Some Specail..... Missing  My All Fans Allah Hafiz..

      Mail Send By Heart HacKer

      Don't Thing Just Cilck And Join Now

      My Orkut Page See Must And Friendship With Me

      My Cell Phone Number

      {-> +92321 5699915 <-}

      !♥Hope OF SuccessFul♥!
        !Contact Me in 03215699915!