|""News""|>>By FAI$AL

  • (¯`·¦·•FŶ§Å£•·¦·´¯)Ŷ
    Message 1 of 1 , Jan 30, 2007

      Asalam--Aliekom Fans,Members And My Dear Friend's

      I Hope K App Sub Khush Ur Theek Hun Gay Mein Nay Yeh Mail Is Liye Ki K

       Bohot Se Dost,Fan,Members Mujhey Nahii Jante Ur Koch Tu Meri Mail's Ki

      Tareef Faisal Zafar,Faisal Khan Ur Bohot Se Faisal Hai Jin Se Meri Mails Ki

      Tareef  Karte Hai Ur Onay Mere Naam Se Mail Message Karte Hai So Plz

      Mein Sirf Yeh Kahna Chata Hoon K Mere Pora Naam FAISAL MEHMOOD

      Hai Ur Meri Aik He ID Hai  Faisal786_dil@...

       Ur Hot Mail Ki ID FAISAL786_DIL1@... Hai Ager

      App Nay Mujh Se Koch B Jana Ho Koi Kaam Ho Tu Any Time Kisi B Waqt Mail Ya

       Message Kar Saktein Hai Shukriya Allah Hafiz.....

      |>Replay Me And Send Me Yours Favorite<|

      !♥Hope OF SuccessFul♥!
           Join It http://Anmol.us.tt
      FAI$AL