Re: komeetmarathon

  • Robert Haas
    Message 1 of 2 , Apr 28 3:56 AM
      Tja bewolkt maar elk gaatje word hier benut met 800x speed naar een object wat visueel niet eens te zien is
      en volgenopnamen maken maar......................

      Daarna even stacken via live stack .......................

      Ben zeer onder de indruk

      Met dit soort superspul is alles binnen handbereik

      Met snelle groet
      Robert