9030Yan: [diy_3d_printing_and_fabrication] RE: Unknown Problem

  • Samet Yeşilyurt
    Dec 9, 2013
      Haklısın ama grupta millet ingilizce konuşunca bende devam ettireyim dedim sonuçta ne konuştuğumuzu merak edebilirler :)  Bazen böyle gruplarda kendi dillerinde konuşulmak hoş karşılanmayabiliyor. Bu işlerle ilgilenen birini görmek beni gerçekten memnun etti bitirme projemizi 3boyutlu yazıcılar üzerine aldık ancak kullandığımız madde cama yapışıyor bunun için film önermişsiniz, sizde var mı ya da temin edebileceğimiz biryer biliyor musunuz? Teşekkürler :D

      9 Aralık 2013 14:15 Pazartesi tarihinde Sinan Demir <troy_3ddesign@...> şöyle yazdı:

      abı turkce bılıyorum ya :) turkce yazabılırsın :)

      8 Aralık 2013 23:19 Pazar tarihinde "sametyesilyurt@..." <sametyesilyurt@...> şöyle yazdı:

      Dear Sinan
      Merhabalar! I think that you live in Turkey? Me and my friend are trying to build a 3D printer and we have also same problem that resin stick to vat.One of the solution is to use Teflon film but we dont know  where we can find Teflon Film in İstanbul. If you know some places can you help us?

    • Show all 13 messages in this topic