Prea sfintitului

  • johnbalarie
    Message 1 of 3 , Nov 3, 2010
      Iata ca sa gasit si cineva ca sa faca o propunere care sa apara in presa. S-a propus preasfintitului sa fie prim ministru, cica el ar fo cel mai nimerit(indicat) ca sa redereseze tara rominesaca.Cica sint cam 98% ortodocsi si ca detin majoritatea.Sa vezi atunci ce bine o sa mai duca poporul. Nu coruptie,nu goana dupa avere,Am postat acesta ca mi s-a parut interesnt.Vom fi cea mai "binecuvintata" tara de pe hlob, ca la cirma ei este un duhovnic.
    • Ana Oara
      Message 2 of 3 , Nov 8, 2010
        Vino cu o propunere!

        Sent: Wednesday, November 03, 2010 4:07 PM
        Subject: [Dialog evanghelic ortodox] Prea sfintitului

        Message 3 of 3 , Dec 6, 2010
          Uite ca vin cu propunera ca Ton sa fie, ca acum este carismatic. S-a convertit la Penticostali si nu mai este baptist. De mult am scris ceva pe acest forum cu privire la convertire . Te poti converti de cite ori vrei ba chiar si peste noapte dela o religie la alta.Aceasta este lucrarea omului si iata ca se pote face oridecite ori vrei. Asa cum ai facut-o  si poate mai recent si interlocutorul nostru Florin.Ei bine, ca sa fi nascut din nou este o lucrare(fenomen) pur divin fara interventie omeneasca.Estevlucrare dumnezeiasca.

          Sa ai o zi binecuvintata

          John