Re: naks!!

  • cuddly_mae2004
    Message 1 of 13 , Aug 1, 2006
      --- In dgls@yahoogroups.com, "Irene Jane Orbita Bonita"
      <lavendergirl132004@...> wrote:

      > talking 'bout boredom!??!?!??DUH,,,,KAmi na cguro ang grave naka
      > experience ana!!!HUHUHU>>>>>XU,,,,,k lang !!!but da best parin ang
      > LASAL

      hey pipz i miss u a lot!!! wel college lyf is tough
    • Claire Daisuki
      Message 2 of 13 , Aug 3, 2006
        Hehehe!!!!!!!!!!!!!!

        ICC LA SALLE is now LA SALLE UNIVERSITY OZAMIS.

        Gaveh na jud ni huh!!!! As in!!!!!!!!!!!!

        Pero di parin nawawala ang mga students na pasaway like me!!!!

        Hehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Musta na kayo????

        Na miss ko kayo sobra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • li2dm_7
        Message 3 of 13 , Aug 3, 2006
          o.O

          >.>

          <.<

          ^.^

          Z.x

          whats with all this :/
        • rea balcita
          Message 4 of 13 , Aug 3, 2006
            hey musta?

            li2dm_7 <li2dm_7@...> wrote:
            o.O

            >.>

            <.<

            ^.^

            Z.x

            whats with all this :/

          • john mark singidas
            Message 5 of 13 , Aug 4, 2006
              <lavendergirl132004 @...> wrote:

              > talking 'bout boredom!??!? !??DUH,,, ,KAmi na cguro ang grave naka
              > experience ana!!!HUHUHU> >>>>XU,,, ,,k lang !!!but da best parin ang
              > LASAL

              hey pipz i miss u a lot!!! wel college lyf is tough

              cool au ang college oi....... its not boring....
              dili ko ma bored kay grave pud amo mga reports and asignment....
              kusog au mang hatag amo prof....
              shit!!!!....
              nakakamis jud ang high skul life....
              hehehehehehe.........
              hav fun ppol....
              hav a nice college life.....
              just try your best to make it a fantastic
              experience....

              take care.....

            • Marlou Mercado
              Message 6 of 13 , Aug 4, 2006
                HOY John Mark asa naman ka karon tawon oi?
                Ayos bitaw College mora ra og highschool noh.

                COLLEGE LIFE
                IS HARD,

                FUL OF PROBS,

                PUYAT,

                PAGOD,

                & WHEN U FL U
                CNT DO IT
                ANYMORE,
                STAND UP

                BE CONFIDENT
                & SAY,

                PG D Q N KYA,
                MG-MINYO
                JD KO BAH!

                <lavendergirl132004 @...> wrote:

                > talking 'bout boredom!??!? !??DUH,,, ,KAmi na cguro ang grave naka
                > experience ana!!!HUHUHU> >>>>XU,,, ,,k lang !!!but da best parin ang
                > LASAL

                hey pipz i miss u a lot!!! wel college lyf is tough

                cool au ang college oi....... its not boring....
                dili ko ma bored kay grave pud amo mga reports and asignment... .
                kusog au mang hatag amo prof....
                shit!!!!....
                nakakamis jud ang high skul life....
                hehehehehehe. ........
                hav fun ppol....
                hav a nice college life.....
                just try your best to make it a fantastic
                experience.. ..

                take care.....

              • john ray paig
                Message 7 of 13 , Aug 8, 2006
                  dito rin sa SU............ambot nalang!!!!hehehhehehe.......lami na kiaau iuli adto sa skwelahan!!!!LASALLE!!!!!

                  Irene Jane Orbita Bonita <lavendergirl132004@...> wrote:
                  talking 'bout boredom!??!? !??DUH,,, ,KAmi na cguro ang grave naka
                  experience ana!!!HUHUHU> >>>>XU,,, ,,k lang !!!but da best parin ang
                  LASAL

                  Do you Yahoo!?

                • john ray paig

                    Message 9 of 13 , Aug 9, 2006
                      --- In dgls@yahoogroups.com, Marlou Mercado <anoy_21@...> wrote:

                      > HOY John Mark asa naman ka karon tawon oi?
                      > Ayos bitaw College mora ra og highschool noh.
                      >
                      > COLLEGE LIFE
                      > IS HARD,
                      >
                      > FUL OF PROBS,
                      >
                      > PUYAT,
                      >
                      > PAGOD,
                      >
                      > & WHEN U FL U
                      > CNT DO IT
                      > ANYMORE,
                      > STAND UP
                      >
                      > BE CONFIDENT
                      > & SAY,
                      >

                      > PG D Q N KYA,
                      > MG-MINYO
                      > JD KO BAH!
                      >

                      > john mark singidas <mr_jmackalog@...> wrote:
                      >

                      > cuddly_mae2004 <cuddly_mae2004@...> wrote: --- In
                      dgls@yahoogroups.com, "Irene Jane Orbita Bonita"
                      > <lavendergirl132004@> wrote:
                      > >
                      > > talking 'bout boredom!??!?!??DUH,,,,KAmi na cguro ang grave naka
                      > > experience ana!!!HUHUHU>>>>>XU,,,,,k lang !!!but da best parin
                      ang
                      > > LASAL
                      > >
                      > hey pipz i miss u a lot!!! wel college lyf is tough
                      >

                      > cool au ang college oi....... its not boring....
                      > dili ko ma bored kay grave pud amo mga reports and asignment....
                      > kusog au mang hatag amo prof....
                      > shit!!!!....
                      > nakakamis jud ang high skul life....
                      > hehehehehehe.........
                      > hav fun ppol....
                      > hav a nice college life.....
                      > just try your best to make it a fantastic
                      > experience....
                      >
                      > take care.....
                      >

                      > ---------------------------------
                      > >waaaaaah....... grabe kaau ka kapoy colge ngets!!!!!
                      makabu jud au nah!!!! makabu as in maka buang, makabungkag
                      utok, pro at leasst daghn ua ka makat.onan ba?????????
                      > pro lisud japun huhuhuhuhhu.....nakakamis ang hghskul....
                      > kya mga kabatchm8s pagtinarung na mo io! wahahahaha
                      > ---------------------------------
                      > Groups are talking. We´re listening. Check out the handy
                      changes to Yahoo! Groups.

                    • lagwaps_07
                      Message 10 of 13 , Aug 9, 2006
                        --- In dgls@yahoogroups.com, Marlou Mercado <anoy_21@...> wrote:

                        > HOY John Mark asa naman ka karon tawon oi?
                        > Ayos bitaw College mora ra og highschool noh.
                        >
                        > COLLEGE LIFE
                        > IS HARD,
                        >
                        > FUL OF PROBS,
                        >
                        > PUYAT,
                        >
                        > PAGOD,
                        >
                        > & WHEN U FL U
                        > CNT DO IT
                        > ANYMORE,
                        > STAND UP
                        >
                        > BE CONFIDENT
                        > & SAY,
                        >

                        > PG D Q N KYA,
                        > MG-MINYO
                        > JD KO BAH!
                        >

                        > john mark singidas <mr_jmackalog@...> wrote:
                        >

                        > cuddly_mae2004 <cuddly_mae2004@...> wrote: --- In
                        dgls@yahoogroups.com, "Irene Jane Orbita Bonita"
                        > <lavendergirl132004@> wrote:
                        > >
                        > > talking 'bout boredom!??!?!??DUH,,,,KAmi na cguro ang grave naka
                        > > experience ana!!!HUHUHU>>>>>XU,,,,,k lang !!!but da best parin
                        ang
                        > > LASAL
                        > >
                        > hey pipz i miss u a lot!!! wel college lyf is tough
                        >

                        > cool au ang college oi....... its not boring....
                        > dili ko ma bored kay grave pud amo mga reports and asignment....
                        > kusog au mang hatag amo prof....
                        > shit!!!!....
                        > nakakamis jud ang high skul life....
                        > hehehehehehe.........
                        > hav fun ppol....
                        > hav a nice college life.....
                        > just try your best to make it a fantastic
                        > experience....
                        >
                        > take care.....
                        >

                        > ---------------------------------
                        > >waaaaaah....... grabe kaau ka kapoy colge ngets!!!!!
                        makabu jud au nah!!!! makabu as in maka buang, makabungkag
                        utok, pro at leasst daghn ua ka makat.onan ba?????????
                        > pro lisud japun huhuhuhuhhu.....nakakamis ang hghskul....
                        > kya mga kabatchm8s pagtinarung na mo io! wahahahaha
                        > ---------------------------------
                        > Groups are talking. We´re listening. Check out the handy
                        changes to Yahoo! Groups.

                      • Juniper Coole
                        Message 11 of 13 , Aug 10, 2006
                          YES!!! So this means, the reunion would be a reality, right?
                          We miss each other so much that we're having an early reunion. :)
                          anyway, ja9 suggested oct. 25 so what's your comment, suggestion,
                          reaction, objection. :)

                          anyway, pag-globe namo so that I would text you for news and updates
                          sa world of college and etc.

                          my number is 0915-3166-554
                          just text.

                          and suggest anything about the reunion.