Reminder: PROTECT / duminica / Teatrul Desant

  • Bianca Boitan
    Message 1 of 1 , Dec 1, 2006
      Teatrul Desant

      Asociatia Persona
      ROMTELECOM [sponsor fondator al Teatrului Desant]

      COMUNICAT DE PRESA

      Pentru cine inca nu a vazut PROTECT – proiect realizat la Teatrul Desant si coordonat de catre Paul Dunca – va anuntam ca urmatoarele reprezentatii (singurele din acest an) sunt programate pe 3 si 10 decembrie, de la ora 20.00.

      Spectacolul are ca tema principala protectia si formele ei de manifestare diferite, in functie de fiecare individ.

      „Fiecare dintre oamenii implicati in proiect are la dispozitie una din camerele Teatrului Desant. In acea camera, cel care-o ocupa are intreaga libertate de expresie. Pe tema protectie, cei implicati in proiect trebuie sa imagineze spatiul in functie de propria viziune.  Tema protectiei a inceput sa ma intereseze in urma lucrarii mele de licenta (don’t) Panic!, ce a avut ca tematica fricile, fobiile, angoasele. In PROTECT incerc sa explorez metodele de a combate aceste frici, fobii si angoase.”

      Paul povestind despre PROTECT: „primul a fost plin de emotii; la al doilea ne-am cam prins ce facem si ne-am bucurat; al treilea ne-a gasit calmi si relaxati si am putut sa ne desfasuram cat mai bine posibil (Ana a sarit prima data azi!!!tam tam!); am ajuns deja la al treilea spectacol si anul asta o sa mai fie inca doua doar..... ”

      Echipa acestui proiect este formata din Paul Dunca (coregraf), Ioana Paun si David Schwartz (regizori), Alexandra Pirici (coregraf), Iuliana Teodora Stoianescu (coregraf), Diana Dulgheru (fotograf), Ramona Barbulescu (coregraf), Ana Maria Costea (coregraf), Claudia Popescu, Florin Flueras, Teo Iliescu, Geanina Pavel, Anghel Valentin, Cosma Razvan (interpreti).

      Partenerii media ai evenimentului sunt: Cotidianul, 24 FUN, Observatorul Cultural, www.onlinegallery.ro, www.alternativ.ro, www.port.ro, www.liternet.ro.

      Pentru rezervari, ne puteti telefona la 021.317.27.58. sau trimite un e-mail la contact@.... Costul unui bilet este de 10 RON.

      Un proiect finantat de catre Centrul National al Dansului Bucuresti.

      Asociatia „Persona’’ administreaza din august 2005 Teatrul independent Desant,
      Intr-un spatiu oferit de compania Romtelecom, partener al asociatiei.
      Deschiderea teatrului, In august 2005, finalizeaza trei ani de cautari ale asociatiei,
      care a Intreprins - Inca de la Infiintarea sa din februarie 2002 -
      demersuri pentru a identifica o locatie proprie.

      Teatrul Desant functioneaza in Bd. Ion Mihalache nr. 123
      (la intersectia dintre Bd. Ion Mihalache - strada Turda).

      Bianca BOITAN

      PR Coordinator
      Tel/fax: (+40) 21 317 2758
      Mobil: 0745 07 11 19

      Best wishes,
      Bianca

      Cheap Talk? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.