Avanpremiera la Teatrul DESANT: PROTECT

  • alinabiancab
    Message 1 of 1 , Nov 13, 2006

      Teatrul Desant

      Asociatia Persona

      ROMTELECOM [sponsor fondator al Teatrului Desant]

      COMUNICAT DE PRESA

      Centrul National al Dansului si Teatrul Desant anunta premiera spectacolului de coregrafie PROTECT.

      Spectacolul are ca tema principala protectia si formele ei de manifestare diferite, în functie de fiecare individ.

      Echipa acestui proiect este formata din Paul Dunca (coregraf), Ioana Paun si David Schwartz (regizori), Alexandra Pirici (coregraf), Iuliana Teodora Stoianescu (coregraf), Diana Dulgheru (fotograf), Ramona Barbulescu (coregraf), Ana Maria Costea (coregraf), Claudia Popescu, Florin Flueras, Teo Iliescu, Geanina Pavel, Anghel Valentin, Cosma Razvan (interpreti).

      Initiatorul si coordonatorul proiectului, Paul Dunca, despre PROTECT: „Ideea proiectului mi-a venit în momentul în care am gasit locatia, spatiul. Îmi place foarte mult sa vad ce zic oameni diferiti pe aceeasi tema, îmi place sa vad fotografiile prietenilor mei veniti de la mare (fiecare având acelasi material de abordat, totusi o putere diferita de a receptiona). Si cred ca de aceea mi-ar placea sa vad în acelasi timp mai multe variatiuni pe aceesi tema.  Fiecare dintre oamenii implicati în proiect are la dispozitie una din camerele Teatrului Desant. În acea camerǎ, cel care-o ocupa are întreaga libertate de expresie. Pe tema protectie, cei implicati în proiect trebuie sa creeze / imagineze / amenajeze spatiul în functie de propria viziune.  Tema protectiei a început sa ma intereseze în urma lucrarii mele de licenta (don't) Panic!, ce a avut ca tematica fricile, fobiile, angoasele. În PROTECT încerc sa explorez metodele de a combate aceste frici, fobii si angoase."

      Reprezentatiile vor avea loc la sediul Teatrului DESANT din Bulevardul Ion Mihalache 123, dupa cum urmeaza:

      miercuri, 15 noiembrie, ora 20.00 -  avanpremiera

      vineri, 17 noiembrie, ora 20.00 - premiera

      miercuri, 27 noiembrie, ora  20.00

      duminica, 3 decembrie, ora 20.00

      duminica, 10 decembrie, ora 20.00

      Partenerii media ai evenimentului sunt:  Cotidianul, 24 FUN, Observatorul Cultural, www.onlinegallery.ro, www.alternativ.ro, www.port.ro, www.liternet.ro.

      Un proiect finantat de catre Centrul National al Dansului Bucuresti.

      Asociatia „Persona'' administreaza din august 2005 Teatrul independent Desant,

      într-un spatiu oferit de compania Romtelecom, partener al asociatiei.

      Deschiderea teatrului, în august 2005, finalizeaza trei ani de cãutãri ale asociatiei,

      care a întreprins - înca de la înfiintarea sa din februarie 2002 -

      demersuri pentru a identifica o locatie proprie.

      Teatrul Desant functioneaza in Bd. Ion Mihalache nr. 123

      (la intersectia dintre Bd. Ion Mihalache - strada Turda).

      Bianca BOITAN

      PR Event

      Tel/fax: (+40) 21 317 2758

      Mobil: 0745 07 11 19