Castiga o calatorie cu oportunitate de networking la Bruxelles si sansa unui job

  • Cv Insights
    Message 1 of 1 , Oct 13, 2012

      Pe pagina de Facebook vei afla si cum te poti implica intr-un proiect care iti va pune la dispozitie GRATUIT traininguri de la companii de top si alte proiecte educationale, la care nu ai putea avea acces folosind propriile resurse financiare si, mai ales, cum poti castiga o excursie la Bruxelles si sansa de lucra in proiecte europene!

      Saptamana aceasta, in sectiunea OpportEUnities, am postat 2 internshipuri platite si o oportunitate de vizita la institutiile comunitare.

      De asemenea, am scris si un articol despre cei care au succes vs. cei care nu sunt recompensati pentru munca lor si motivele care stau in spatele acestei realitati.

      Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro!

      Daca vrei sa iti cresti sansele de a obtine un astfel de job, paticipa la concurs si poti castiga un raport CV Insights Discovery Premium, care iti va oferi un feedback obiectiv asupra CV-ului tau si sfaturi de imbunatatire a acestuia! Pentru a afla cum poti castiga acest premiu, intra pe pagina de Facebook.