VREI sa iti incepi cariera la Banca Centrala Europeana? Afla ACUM despre programul de trainee (diverse departamente)

  • Cv Insights
    Message 1 of 1 , Sep 22, 2012
      Saptamana aceasta am postat 3 oportunitati exceptionale de internship (platite) si 7 joburi entry-level la institutiile comunitare. Pentru toate acestea si multe alte oportunitati, intra pe www.loredanasimedre.ro, sectiunea OpportEUnities!

      Daca vrei sa iti cresti sansele de a obtine un astfel de job, paticipa la concurs si poti castiga un raport CV Insights Discovery Premium, care iti va oferi un feedback obiectiv asupra CV-ului tau! Pentru a afla cum poti castiga acest premiu, intra pe pagina de Facebook.