Sedinta

  • neagu ioana
    Message 1 of 15 , Nov 1, 2010
      Hello,

      Cum stam cu treaba ? Eu sper ca bine.

      In ceea ce priveste urmatoarea sedinta, asa cum ati citit in mail-ul anterior (rezumatul sedintei) nu o sa putem sa o facem maine la 12.00 deoarece se suprapune cu sesiunea de informare...

      Asa ca astept propuneri. Incep eu : Vineri la 15.00 este ok ? Va rog raspundeti astazi ca sa stabilim cat mai repede.

      PUP

      Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana
      PR manager
      Ioana Neagu
      mobile: 0766.295.512
      e-mail: sillvia23@...
      Bulevardul Expozitiei nr 1B, Sector 1, Bucuresti

      Message 2 of 15 , Nov 1, 2010
        eu nu pot ajunge vineri, deoarece plec acasa:(

[...]

      • andreea oana mantu
        Message 3 of 15 , Nov 1, 2010
          pentru mine e ok.

          Message 4 of 15 , Nov 1, 2010
            Nici eu nu pot vineri pt ca plec acasa.

            A spus Andu ca nici el nu poate.

            Message 5 of 15 , Nov 1, 2010
              Hey ya,
              Eu as putea vineri la orice ora fiindca am liber.

            • neagu ioana

                  Message 8 of 15 , Nov 1, 2010

                    eu andu si andra credem ca ar fi cel mai bine sa o lasam pe sapt viitoare si sa facem o sedinta online:)))))

                    Message 9 of 15 , Nov 1, 2010
                      Pt mine e ok...:)

                      Clubul Studentilor din Universitatea Romano Americana

                      Sorin RADULESCU
                      Secretar General

                      mobile: +4 0763726486
                      e-mail: soar3_11@...
                      Adresa: Bvd. EXPOZITIEI Nr. 1B, Sector 1, Bucuresti,
                      Et. 5, Camera 15

                      Message 10 of 15 , Nov 22, 2010
                        Buna tuturor,

                        Maine la 12 va fi sedinta in sala de lectura!
                        Sper ca toti ve-ti veni pregatiti ca avem multe de discutat!
                        Sper ca din task-urile date a-ti rezolvat destul de multe!

                        O alta idee :
                        Vreau sa incercam sa vorbim intre noi mai mult pe skype... id-ul meu este : neagu.ioana

                        Vreau sa incercati sa va faceti toti un id de skype si poate rezolvam sa facem si anumite "intalniri " pe net .

                        Va pup

                        Message 11 of 15 , Nov 22, 2010
                          sorry, dar eu nu pot veni maine.

                          daca aveti nevoie sa ajut cu cva ma anuntati p mail.

                          Pup

                          Message 12 of 15 , Nov 22, 2010
                            Buna,

                            Nici eu nu pot ajunge maine:(

                                                       Pup

                            Message 13 of 15 , Mar 5, 2011
                              Hello,

                              Dupa cum v-ati exprimat dorinta in functie de propunerile mele, majoritatea a-ti spus ca data de 8.03 va este convenabila pentru sedinta, la fel si ora (18.00), asa ca sedinta va ramane cum am stabilit ;)
                                Va rog sa pregatiti un mic raport despre cum stam cu taskurile pana in momentul acesta si sa va pregatiti si ideile pentru ca vom avea de discutat.

                              Va pup,
                              Weekend placut

                              Message 14 of 15 , Mar 8, 2011
                                Sorry, dar eu nu pot ajunge decat pe la 7:20 pt ca trebuie sa merg neaparat la seminarul d la 6 la 7:20. O sa vin cat pot de repede...sper sa va mai gasesc.