agenda sedinteti de vineri - 10 octombrie

  • Ion Dan Babiuc
    Message 1 of 1 , Oct 8, 2008

      salutare.

      pentru o mai buna pregatire a sedintelor noastre am sa incerc sa va comunic saptamanal o agenda a sedintei care urmeaza pentru a putea avea toti un numitor comun in ceea ce vom discuta vinerea.

      daca sunt alte propuneri, decat cele de pe agenda, le vom trece in agenda din saptamana viitoare.

      pentru intrebari va sunt oricand la dispozitie

      Vineri, 10 octombrie

      • stabilirea regurilor casei, pentru o buna organizare si comunicare pe perioada sedintelor
      • structura organizatorica in cadrul Societatii Nationale a Crucii Rosii Romane
      • propuneri pentru crearea unei strategii pe termen scurt (finele anului 2008) pentru filiala noastra
      • proiectul pentru batrani (casa de batrani)
      • propunerea: 31 octombrie halloween-ul, plus team bulding organizat pe weekend la cabana.
      • Alte propuneri din partea voluntarilor

      Multumesc,

      Ionica