Un zâmbet pentru Bunici

  • TzuTzu
    Message 1 of 1 , Mar 11 7:00 AM
      Acțiunea facuta cu ocazia zilei de 8 Martie la azilul de batrani din Noua a fost un succes.

      Am reusit sa facem uitate, pentru scurt timp, durerile si neajunsurile doamnelor în varsta oferindu-le o floare, o felicitare si un pachet continand fructe. Acestea au fost foarte bucuroase sa constate că totusi nu au fost uitate, voluntarii reusind sa le readucă zambetul pe buze.

      Multumim voluntarilor pentru implicarea in acest proiect si tuturor celor care au contribuit la realizarea acestuia.

      Am aparut si la stirile Mix TV:

      http://www.brasovultau.ro/view/Voluntari-pentru-bunici-4692.html