Pt site-ul Crucii Rosii Brasov

  • Nicoleta
    Message 1 of 1 , Aug 6, 2007
      Dragi voluntari si voluntare,

      Am si eu nevoie pt a putea actualiza site-ul filialei noastre de cateva
      date, informatii, poze despre activitatiile filialei noastre de la
      inceputul acestui an: actiuni, maratonul dhl, tabere, cursuri,
      concursuri... Va rog faceti-va un pic de timp si trimiteti-mi aceste
      date cat mai repede pt a reactualiza situ-l crucii rosii brasov:
      www.crucearosiebrasov.uv.ro
      De asemenea astept si sugestii, idei despre cum sa arate situl, greseli
      etc...
      Ma puteti contacta pe mess id meu fiind: sweernicoleta sau pe mail:
      birsannicoleta@...

      Va multumesc,
      Nico