La Multi Ani!

  • Marcu
    Message 1 of 1 , Jan 8, 2010
      Am sa incep prin a va ura La Multi Ani(+ celor care zilele astea si-au serbat ziua de nume),sanatate si sa aveti un an asa cum va doriti!
      La cererea voluntarilor vom incepe activitatea de saptamana viitoare, 15 ianuarie 2010, si nu pe 29 asa cum am stabilit initial.Anul aduce si anumite schimbari in conducere pe care unii o vor aprecia probabil.Este vorba de retragerea lui Alex din Departamentul de Tineret, caruia vreau sa ii multumesc pentru tot ajutorul care mi l-a acordat de cand sunt lider de tineret.Alex va ramane alaturi de "familia" CR Brasov in continuare in calitate de sofer.
      In rest va asteptam saptamana viitoare sa punem "tara la cale", sa discutam despre ce a fost si ce putem face in continuare sa fie bine.La cat mai multe vieti salvate impreuna!Aveti grija de voi!

      Cristina-Alina Marcu - Lider de Tineret