update 31.09.2009

  • khristina_medina
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2009
      Asa cum am promis voi face update-uri saptamanale cu ceea ce s-a discutat la sedinta pentru ca toti voluntarii sa aiba acces la informatiile ce s-au discutat.
      Saptamana aceasta am expus un plan de departamente, unele pe care deja le stiti dar si unele noi pe care vi le voi pune la dispozitie si voua.

      - DEPARTAMENTUL DE DEZASTRE SI PRIM-AJUTOR;
      - DEPARTAMENTUL DE INFORMARE (ALTFEL)(contraceptie, BTS, fumat&droguri);
      - DEPARTAMENTUL DE RECRUTARE SAU DEPARTAMENTUL DE RESURSE UMANE;Se va ocupa cu noii voluntari si va fi structurat pe trei module:
      -INFORMARE (curs DIU,curs prim-ajutor,ce inseamna sa fi voluntar, care este rolul Crucii Rosii etc.)
      -INTEGRARE (teambuilding);
      -MONITORIZARE (va face prezenta la fiecare sfarsit de sedinta, va observa noii voluntari si activitatiile lor etc.)
      - DEPARTAMENTUL DE SKILLS (MESTESUGURI); Va oferi posibilitatea voluntarilor sa se afirme prin talentele lor (dans, muzica, desen, tot ceea ce inseamna aptitudini)
      - DEPARTAMENTUL PENTRU COPII; Se vor pregati cu jocuri, cantece, activitati ce pot fi facute cu copiii.
      - DEPARTAMENTUL DE ADMINISTRATIE; Va fi responsabil de curatenia in sala de sedinte, beci si gradina, la actiuni va face inventarierea echipamentelor si recuzitei folosite,se asigura ca regulamentul de ordine interioara este respectat)
      - CONTABIL (se ocupa cu banii care intra si ies, intocmeste facturi si se ocupa de bonuri in cazul in care s-a cumparat ceva.De mentionat ca acesti bani vor fi bani stransi la diferite actiuni de noi)
      - RESPONSABIL CU SITE-UL (se ocupa de promovarea activitatilor pe Internet)

      Acestea sunt departamentele pe care le-am discutat si acum vine partea in care va implicati si voi ca voluntari.Luati in considerare toate departamentele si ganditi-va pana la sedinta urmatoare din ce departament vreti sa faceti parte si faceti un mic proiect in care sa spuneti cum veti administra departamentele urmand ca peste 2 saptamani sa fiti alesi prin vot.
      Atata timp cat va asumati resonsabilitatea sa administrati un departament veti raspunde de toate activitatile desfasurate in departament.De asemenea un voluntar poate sa faca parte din mai multe departamente daca poate face fata activitatilor desfasurate in departamente.
      Cam asta a fost ultima sedinta si va rog sa va ganditi serios la departamente si sa veniti la sedinta urmatoare daca vreti sa ne ajutati sa schimbam ceva.Aveti grija de voi!
      Cristina