324Sedinta 18.03.2011

  • TzuTzu
    Mar 21, 2011
      Am vorbit despre Banca de Alimente, ce inseamna acest proiect, ce facem noi in acest proiect si am facut o echipa de 5 persoane care a mers sambata in Carrefour sa informeze clienti si sa imparta pliante. Responsabil de acest proiect este Somy (Apostu George Ciprian)
      Am renuntat la ideea de a tine un mic curs de prim-ajutor dupa fiecare sedinta, mutandu-l duminica, la o ora rezonabila. Duminica aceasta, 20.03.2011 a fost a doua duminica in care s-a tinut cursu. Cursuri tinute de Gabrian Cristian, seful departamentului de Dezastre si Prim Ajutor.
      Avand in vedere ca se apropie 24 Martie, Ziua Internationala de lupta impotriva TUBERCULOZEI, am tinut un mic curs informativ legat de TBC urmand ca in ziua cu pricina sa iesim in strada si sa impartim pliante. Pliantele sunt puse la dispozitie de DPS(Directia se sanatate publica).