321Re Lulu

  • Stefi
    Feb 14, 2011
      Ce vroiam sa spun ca e ca pe group se posteaza diferite anunturi, evenimente,sau un schimb scurt de idei.Din punctul meu de vedere aceste postari dintre mine si Oana s-au transformat intr-o discutie intre doua persoane.E posibil sa fi inteles gresit, dar nu am vazut pe nimeni sa raspunda la postari inafara Oana,de aceea am propus ca sa continuam acest dialog intre noi.
      Ar fi bine pentru cruce daca ar participa la o discutie mai multe persoane,in special voluntarii mai vechi ce ar putea da sfaturi bune pt actualii voluntari care nu au chiar atat de multa experienta.
      In legatura cu proiectul in momentul de fata nu exista voluntari activi care sa aiba destula experienta,sau cunostinte pt a putea coordona un asemenea proiect.Trecem printr-o perioada de restructurare,in care invatam cum sa ne organizam mai bine,sa ne ocupam corect de fiecare actiune si proiect.
      In curand toate problemele legate de organizare vor fi rezolvate cu succes.
      Doamna Director stie despre acesta idee de proiect,iar in cel mai scurt timp posibil va fi transformat intr-un proiect.
      Nu am spus sa nu posteze deloc,ci doar ca in momentul in care la o discutie i-au parte doar doua persoane,sa nu purtam pe group inteaga discutie,cand ar fi mai simplu,mai rapid si mult mai civilizat ca un dialog sa fie purtat doar intre persoanele care sunt interesate de subiect.