      From: Stefi <shtef204@...>
      Subject: [crrbv] Sedinte
      To: crrbv@yahoogroups.com
      Date: Thursday, February 10, 2011, 3:52 PM

      Sedintele vor reveni la normal,adica in fiecare Vineri la ora 18:00,cu
      exceptia zilei in care beciul este ocupat de acel Ordin de Cavaleri.Ei
      se vor aduna o data pe luna si voi incerca sa va anunt din timp,cand
      pica acea zi,pt a nu mai fi persoane care sa astepte in fata sediului in
      frig,cand nu se tine sedinta.
      As mai vrea sa anunt ca acum eu sunt lider de tineret.Cine are propuneri
      de actiuni,proiecte sau intrebari ma poate suna la nr de tel 0748148609
      in fiecare zi dupa ora 14.
      Va astept la sedinta pt discutii constructive.

      Popa Cristian-Stefan

    • Show all 6 messages in this topic