SirCam32 Virus (Declaratie3)

  • Octavian Baban
    Message 1 of 1 , Jul 28, 2001
      Dear all,

      Last week, my computer got infected from a third party with the SirCam
      virus. Consequently, it might have sent you without my knowledge an attached
      message (declaratie3) or something else together with the virus itself.
      Please, disregard the message, and
      check your computer. If you do not use other antivirus kits, visit the
      following site to obtain a tool (fixsir.com) to remove the virus from your
      system:

      http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.sircam.worm@....

      If you don't remove the virus, your .exe files may stop working.

      The SirCam virus is a worm-type virus and sends short messages of the
      following sort (or variations of it, in Spanish or English, to which it
      attaches, at random, a document *.doc or *.txt, as well as itself, and in
      this way confidential matter may go public):

      > Hi! How are you?
      >
      > I send you this file in order to have your advice
      >
      > See you later. Thanks

      I do apologise for all inconveniences this accident might have produced.

      Octavian Baban

      Stimati prieteni,

      Saptamana trecuta computerul meu a fost infectat de o terta parte cu virusul
      SirCam, care poate sa va fi trimis, fara stirea mea, un mesaj scurt cu doc.
      atasat
      (declaratie3) virusat. Va rog, nu luati in considerare mesajul si
      controlati-va computerul cu un program antivirus. Un program eficient care
      va poate scapa
      de acest virus este fixsirc.com pe care il puteti gasi pe site-ul:

      http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.sircam.worm@....

      Daca nu indepartati virusul el va trimite in continuare mesaje similare
      atasand documentele dvs., fara stirea dvs., si in timp va opri in timp
      functionarea fisierelor de comanda *.exe, stergandu-va, de asemeni unele
      documente.

      Virusul SirCam este de tip worm si se instaleaza in c:\recycled si in
      c:\windows\system. Trimite mesaje scurte cu documente atasate la intamplare,
      dupa ce baleaiaza harddiscul C ca sa extraga adresele de email. Mesajele
      sunt de forma:

      > Hi! How are you?
      >
      > I send you this file in order to have your advice
      >
      > See you later. Thanks

      Imi cer scuze pentru inconvenientele pe care acest accident le-a adus
      computerelor dvs., in cazul in care ati primit astfel de mesaje din partea
      mea.

      Octavian Baban

      Octavian D. Baban
      email: tavib@...