Re: [comisie_met3] amanare comisie metodica

  • Corina Tartia
    Message 1 of 10 , Mar 21, 2011
      Pentru mine nu e ok, predau de la 12-13,13-14. Singura varianta buna e vineri sau poate marti.

      Message 2 of 10 , Mar 21, 2011
        si daca ne vedem vineri 1 aprilie si facem procesul verbal cu 31 martie?
        Nu spunem la nimeni :D

[...]

      • rodica pop
        Message 3 of 10 , Mar 21, 2011
          Se poate sa ne intalnim joia 31 martie,ca sa pot participa si eu.Multumesc!Va pup!

[...]

        • Gavris Christina
          Message 4 of 10 , Mar 21, 2011
            Buna fetele,
            Eu joi de la 12 am ora de educatie civica la clasa . Nu-mi este bine ziua, cu locatia n-am treaba.Ati putea modifica ziua?

            Pentru mine nu e ok, predau de la 12-13,13-14. Singura varianta buna e vineri sau poate marti.

            Message 5 of 10 , Mar 22, 2011
              Buna tuturor,
              Vad ca e destul de greu sa gasim o ora si o zi convenabila. De data asta eu chiar ar trebui sa fiu prezenta caci voi sustine activitatea impreuna cu colega mea.
              Vineri in 25.03  organizez o excursie cu elevii mei , deci sub nici o forma nu voi putea. Varianta de joi pica si ea caci eu am ora de predat exact de la 12 la clasa.

                        Alte posibile variante:
               Cea data de Gabi, vineri 1.04  ora 12   sau 11
                             Sau
                Joi  , 31.03. dupa ora 14.30 .

[...]

            • Bortos Ana
              Message 6 of 10 , Mar 22, 2011
                Eu sunt de acord cu ambele variante. Cum doriti voi (31 martie sau 1 aprilie).
                Va pup! Ana

[...]

              • mada bianca
                Message 7 of 10 , Mar 23, 2011
                  pt mine e ok vineri, 1 aprilie, de la ora 11 sau 12, cum va organizati.
                  bianca

                  Message 8 of 10 , Mar 23, 2011
                    si pentru mine tot vineri e bine, dar as prefera de la ora 12 pentru ca predau pana la 11 si nu am cum sa ajung.

                    Multu,

                                                 Corina

[...]

                  • iulia gavris
                    Message 9 of 10 , Mar 23, 2011
                      salutari
                      si pentru mine e bine 1 aprilie, de la 12 sau 13, pa