Fw: 语言交流

  • Chung C.L. CFSGM Volunteer Dpt
    Message 1 of 1 , Dec 3, 2008
      For those who participate University of Montreal's language exchange.
      給有參與蒙大語言交流的人。

      Chia Ling, Chung
      Coordinatrice de bénévolat / Volunteer Coordinator
      Service à la famille chinoise du grand Montréal / Chinese Family Service of Greater Montreal
      987 rue Côté, 4e étage Mtl QC H2Z 1L 1
      Tel : (514) 861-5244 ext. 231
      Fax : (514) 861-9008
      E-mail : cfsgmvd@...
      <Give a little, get so much!> <Plus vous donnez, plus vous recevez!>