/Silva - Vipmar3.xls

  • Peary Aleonar Jr.
    Message 1 of 3 , Jun 9, 2009
      Dear Galo,

      kumusta na man ka uy, abi nako'g gakuyo-kuyog na ka ni Pacquiao.

      Re: Silva-Vipmar3,

      di ba Noy Pasyo Silva had a daughter, Imelda? I dunno older ba or younger than Cesar, basta unmarried siya and active sa church.

      Eulalia Silva-Lofranco had a son, Joe whom I hang out with in Cebu City. Older brother of Nestor who was working at PAL.

      Keep in touch.

      Vip
    • Galo Silva
      Message 2 of 3 , Jun 9, 2009
        Vip,

        wa man ko kaduol ni Pacquiao, sila hinuon si Leo Lao didto sila pagka human sa fight.

        bitaw, ako nang gidungag si Joe ug Imelda. Ako unyang tawgon si Gingging.

        XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
        Galo
        XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

        Message 3 of 3 , Jun 11, 2009
          Vip,

          bag-ong update, si Imelda maguwang ni Cesar dugay na namatay. Ang asawa ni Cesar si Tita dili lang sila seguro kong Alesna, ug taga Cogon pa, duna silay anak Cesar Jr.
          Ang asawa kono no Noy Facio, Anselma Cui.

          XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
          Galo
          XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX