Examen drept constitutional

  • farc.alina
    Message 1 of 4 , Apr 11, 2013
      o parte din subiectele primite de colegii de la zi la examenul de drept constitutional:
      - def. dreptului constitutional
      - def. dreptului public
      - caracteristicile democratiei
      -cum un obicei devine o cutuma constitutionala
      -def. legii
      - def. confederatiei de state
      - caracteristicile statului federal
      - avantajele scrutinului majoritar
      - caracteristicile statului unitar
      - def. constitutiei
      - raporturile dintre partidele politice si grupurile de interese
      - scrutinul majoritar
      - regimul prezidential
      - def. monocratia populara
      - care sunt subiectele de drept care pot convoca sesiunile parlamentare extraordinare?
      - caracteristicile monocratiei populare
      - caracteristicile confederatiilor de state
      - criterii esentiale ale bicameralismului
      - statul federal
      In principiu sunt aceleasi subiecte, care s-au dat in sesiunea de iarna! Bafta!
    • Andreea Balota
      Message 2 of 4 , Apr 11, 2013

         Salut.
        Nu are nimeni cursurile la civil in format electronic si are bunavointza de a mi le trimite si mie ? ?
        Ms.

        Cu stima !

        Balota Andreea Bianca

        Tel: +40 754 288 877
        Email: andreea_blonda99@...
        Skype: andreea_bionda

      • serban anca
        Message 3 of 4 , Apr 11, 2013
           salut..cursurile sunt pe grup...dar am sa le pun in atasament
          sper sa iti fie de folos...spor
          Serban Anca

          Message 4 of 4 , Apr 12, 2013
            Se tin maine toate orele si daca se da restanta la constitutional ?

            Sent from my iPhone

            <subiecte de drept civil angela.docx>