DJALLEZIA E GREKEVE TE RINJ

  • albertinobe
    Message 1 of 7 , May 4, 2008
      DJALLEZIA E GREKEVE TE RINJ

      Me duket fare e qarte djallezia greke. Ju duhet te dini se ne
      shekullin e tetembedhjete ishin historianet gjermane qe i dhane
      drejtim te njeanshem historise se vjeter te europes. Ata e krasiten
      nga popujt e tjere dhe lane vetem ate greke dhe latine. Ndoshta ishte
      nje gabim i bere pa dashur, duke marre parasysh influencen e
      rilindjes europiane qe vazhdoi disa shekuj, ose ndoshta ishte nje
      gabim i bere nga injoranca, ose ndoshta ishte nje gabim i bere me
      qellim. Ciladoqofte natyra e gabimit kjo demtoi historine e popullit
      tone.Tashme ka kohe qe nga studiuesit e huaj ne veçanti, sepse ata
      shqiptare duket se ende kane frike ti futen ketij argumenti i cili
      eshte ne anen e tyre, pra studiues te huaj, kane pohuar dhe pohojne
      ku direkt dhe ku indirekt, vjetersine e gjuhes shqipe.Me ka rastisur
      te shoh nje ballafaqim midis nje profesori te arkeologjise, amerikan
      dhe nje arkeologu grek, ky i fundit u mundua ta nxjerre qyteterimin e
      kretes grek, prof. amerikan ia hodhi posht direkt me fakte dhe me i
      rendesishmi prej tyre mbetet ai i autoktonise. Greket dhe kjo eshte e
      provuar dhe e shkruajtur ne tekstet e historise se shumices se botes,
      pra greket dihet qe jane te ardhur ne mijevjeçarin e dyte p.e.s.
      Thuajse ne te njejten kohe me latinet, qe pasi kaluan alpet e zvicres
      u ngulen ne lacium. Me kete rast lind pyetja: pse greket duan ta
      lidhin prejardhjen e tyre me pellazget? Fare e thjeshte pergjigja:
      sepse pellazget jane autoktone dhe tashme qe historia po rishkruhet
      ata humbasin primatin e tyre, "meriten" e tyre, ose te qenet populli
      me i vjeter dhe me i "ditur". Gustav Majer, mbetet nje albanolog i
      madh. Mundohu ta marresh ne kah te kundert pohimin e tij. Pra: pse
      gjenden fjale te shqipes ne te gjitha gjuhet e europes, duke filluar
      qe nga sllavet dhe ato gjermaniket? A nuk eshte me logjike kjo se sa
      fakti qe shqipja eshte krijuar nga gjuhet e tjera te cilat i kane
      dhene hua kush njemije e kush dy mije etj, fjale te tyre? Une them se
      pikerisht ky eshte nje nga pohimet me te qarta qe tregon se shqipja
      eshte trungu i te tjerave. As logjikisht, as shkencerisht as
      historikisht nuk mund te ndertohet nje gjuhe duke marre hua fjale te
      gjuheve te tjera, sepse duhet te marresh ne te njejten kohe miliona
      njerez te cilet te jene tabula rasa dhe t'u mesosh kete gjuhe dhe t'i
      vendosesh ne nje territor te caktuar. Absolutisht e pamundur. Marrim
      nje fakt te koheve te sotme. Linguistet kane krijuar ne menyre
      artificiale nje gjuhe qe quhet Esperanto. Natyrisht qe ka shume
      njerez te cilet e dine kete gjuhe e cila ishte dhe mbetet brenda nje
      rrethi te caktuar studiuesish, por qe s'mund te dale kurre ne
      hapesiren planetare me pretendimet e nje gjuhe te vertete si prone e
      nje populli dhe e historise se tij. Pra kjo gje hedh posht
      automatikisht pretendimin qe shqipja ka ne shumice fjale te huaja,
      jane gjuhet e huaja qe kane fjale te shqipes dhe kjo tregon se cila
      eshte gjuha trung. - Sot pranohet nga shumica prejardhja e shqipes,
      ose trekendeshi Iliro- Trako -Shqip. E dini cilet ishin trakasit?
      populli me i madh nga numri ne europe dhe te dytet ne boten e
      atehereshme, per aq sa njihej, pas indianeve. Me thoni sa eshte
      studiuar historia e tyre. Eshte lene ne heshtje te plote. Kam ne
      biblioteken time nje liber te botuar nga instituti i trakologjise ne
      Bullgari nga dy profesore dhe nese lexoni faktet qe trajtohen aty,
      terrakotat, stolite, etj referte arkeologjike do te shikoni se sa
      kane vjedhur greket nga ai popull qe nuk eshte gje tjeter, sipas
      studimeve, veç nje dege e trungut protoilir, ose pellazg. Dhe ky nuk
      eshte thjesht nje pohim imi, por i studiuesve bullgare. Pohim qe sot
      mbeshtetet nga shume studiues serioze te vendeve te tjera. Kishim nje
      gjuhe, te njejtat perendi, te njejten menyre veshjeje, tradita,
      kulte.-Persa i perket gjuhes. Mund te shikoni qe fenikasit ndodheshin
      te rrethuar vetem nga qyteterimi ilir, qyteterim qe shtrihej deri ne
      vendet e azise se aferme, ku Troja me vone do te shndrohej ne
      metropolin e dardaneve. Dhe se ngushtica nuk ka veç emrin e tyre. Ku
      fisi ilir i Brigjeve ne azine e vogel do te merrte emrin e Frigjeve,
      ku fisi ilir i Mesiajve ne azine e vogel do te merrte emrin Misia,
      ndersa ne brigjet e detit te zi, aty ku arrinin thrakasit do te quhej
      thjesht Mesia, ku Placenta e lombardise do te shndrohej ne Plakia e
      azise se vogel. Mund te rendit shume konkordanca te tjera, te dashur
      dashamires te historise dhe kjo gje nuk e besoj se quhet nje rastesi.
      (te dhenat jane nga Atlas antiquus)Ku filistenjte e azise se vogel
      nuk ishin gje tjeter veç fis ilir, emri i sotem i palestines,
      natyrisht nuk ka asnje lidhje me popullin arab te palestines. Dhe
      duhet te dini qe ne egjiptin e vjeter ka pasur shume qeveritare me
      prejardhje ilire, gje qe vertetohet nga emri. -Me 1941 Françesko
      Ribeko shkruan: "Tanime dihet me siguri qe ne kolonizimin e Apulise,
      rreth vitit 1000 p. e. s. muaren pjese, me gjithe anomastiken e tyre,
      jo vetem Japiget, Dardanet, Modanet, Kalabret, Daunianet, dhe
      Peucenianet iliro-ballkanike, por edhe Kaonet, grevitet, peonet dhe
      dardanet Iliro-epirote. Te krijohet pershtypja sikur ne nje epoke te
      dhene parahistorike, regjistri i gjendjes civile, emrat e fiseve dhe
      etnografia e bregdetit ilir te Shqiperise mbarten nga krahu
      ballkanik, ne krahun italik. Ne te vertete kjo eshte me teper se nje
      pershtypje e thjeshte, sepse nder italiket e pare gjejme jo vetem
      traditen e mbartjes se ilireve ne itali, por edhe gjuha Japigo-
      mesapike na paraqitet, me sistemin e saj vokalik dhe ekuivalencave
      gramatikore e leksikore, si gjuhe ballkanike"Nuk e di sa vlen ky
      pohim per ju, por mendoni se eshte bere ne kohen kur "lavdia" romane
      kerkonte te riperterihej nen Duçen.- Sefundi po e perseris sepse
      ndoshta ka kaluar pa u vene re kur e kam shkruajtur edhe here tjeter.
      Historiani latin PLINIO il Vecchio ka shkruajtur tekstualisht dy mije
      vjet me pare qe: - qe latinet e moren shkrimin nga iliret.Kush merret
      me keto studime dhe nuk eshte amator, mjafton te kerkoje dhe do te
      gjeje nje miniere floriri qe verteton prejardhjen tone, vjetersine e
      gjuhes dhe shume e shume me teper.- V:O: shkrimet e mia nuk jane per
      kukullat e KONKUBINES, qe nuk lene rast pa shkruajtur duke dashur te
      me kundervihen me perpjekjet e tyre "titanike". Me kete rast u kujtoj
      se nuk bejne gje tjeter veç vertetojne se jane ca gjynahqare qe
      megjithate meritojne meshire.

      --- In cameria@yahoogroups.com, "albertinobe" <albertinobe@...> wrote:

      > Nëse poetet shqiptarë nuk kanë patur dhe aq fat, poezia shqipe s'ka
      > qenë e tillë, përkundrazi, ajo i ka dhënë zë historisë së kombit
      dhe
      > çdo trevë e jona ka patur, si të thuash rapsodin e vet, rob dhe të
      > vërbër, prej të cilit ne kemi parë muzgjet e humbjeve krenare apo
      > agullimin e fitoreve të trishta.
      > Shkrimtari Bilal Xhaferri është dhe këngëtar i dhembjes çame, i saj
      > pjese që ka munguar, por që s'ka reshtur së prodhuari trishtim e
      > tragjedi.
      > Ky shkrimtar i asaj treve rikrijoi brengën kolektive në kohën kur
> [...]
    • lym dylyri
      Message 2 of 7 , Aug 4, 2008
        Mendoj se ne duhet me te gjitha menyrat qe nga websitet tona duhet te shfaqim demonizimin e figures se Zerves dhe Venizellos qe shteti Grek "demokratik" i mban si heronj edhe sot e kesaj dite.Sa per Suliotet dihet qe ata vajten ne te semes me vone edhe nga vet Greket.Ata jane asimiluar si shume pakica te tjera ne emer te kishes.Dhe te gjiha keto dihen,por renja ne kurthin e  Edlira xhemos nuk i sherben Ceshtjes sone,prandaj duhet me pjekuri .