Shoqeria Cameria dhe VATRA vene ne plan te pare ceshtjen came

  • albertinobe
    Message 1 of 9 , May 3, 2008
      Shoqeria Cameria dhe VATRA vene ne plan te pare ceshtjen came
      Camet thellojne me tej bashkepunimin me shoqatat dhe organizatat
      shqiptare ne SHBA-s, per zgjidhjen e kesaj ceshtje

      nga - BEQIR SINA, Nju Jork

      Shoqeria per te Drejtat e Njeriut Cameria dhe VATRA kane ne plan te
      pare ceshtjen came

      SOUTHERN Blvd. BRONX (NY) : Problemi cam eshte shtruar tashme per
      zgjidhje, ndersa mendimi absatrakt tek pamundesia e zgjidhjes se saj
      me gjase, eshte e kunderta – u tha dje ne takimin e bere ne mjediset
      a Federates Panshqiptare VATRA midis Kryesise se Shoqerise Per Te
      Drejtat e Njeriut Cameria dhe Kryetarit te VATRES z. Agim Karragjozi
      dhe anetare te tjere te kesaj shoqerie. Krahas te gjitha kerkesave te
      ngritura deri tani ne menyre sistematike e institucionale dhe atyre
      te perditshme ne median shqiptare, kjo ceshtje ne SHBA-s, nepermjet
      Shoqerise per te Drejtat e Njeriut Cameria, eshte ringritur me force,
      duke kerkuar, qe edhe nepermjet shoqatave e organizatave te tjera
      shqiptare ne Amerike, te dinamizohet kjo ceshtje kaq e rendesishme
      per refugjatet e fundit europiane. Kjo, eshte nje rruge e gjate dhe
      nuk ka karakter fushate, por shihet si nje obligim , qe sjell rreth
      vetes cdo shqiptare, atdhetare, patriote - u tha ne takim .

      Kryesia e Shoqerise cameria e perfaqesuar nga Kryetari I saj z. Ahmet
      Giaffo, Sekretarja e Pergjithshme Vera Gjata si dhe anetaret e
      Kryesise z. Bashkim Braho etj,bisedoi me kryetarin e vatraneve dhe
      anetaret e tjere te kryesise, rreth marredhenieve te mira qe
      egzistojne midis ketyre dy shoqatave dhe vendosen qe te punohet me
      shume per nderkombetarizimin e ceshtjes came dhe sensibilizimin e
      politikaneve amerikane e europiane ne raport me kete ceshtje. "VATRA,
      ne kete kendeveshtrim, e perkrah plotesisht teresine e kerkesave qe
      ngrene camet, dhe, eshte e gatshme te luaj rolin e saj e te jap
      kontributin e sajper zgjidhjen e kesaj ceshtje," tha kryetari i
      Vatres inxh Agim Karagjozi.

      Kryetari i Vatres, z A. Karagjozi, ne emer te Federates Panshqiptare,
      u ka premtuar delegacionit te Shoqerise per te Drejtat e Njeriut
      Cameria, se ata do te kene ne cdo kohe mbeshtetjen dhe ndihmen e
      pakursyer te Vatres dhe vatraneve. Ai gjithashtu pershendeti punen e
      kryer dhe planet qe kane camet per sa i perket menyres se si duhet
      zgjidhur kjo ceshtje e kerkuar nga shqiptaret ne Amerike dhe jo vetem
      ata. Ne vazhdimisht, e kemi thene se jemi duke bere detyren tone, me
      kete ceshtje - tha ai - por, ne balle te kesaj ceshtje mendoj se jane
      dhe duhet te qendrojne vete camet dhe programi i tyre , u shpreh
      kryetari i Vatres, inxh Agim Karagjozi. Ne takim merrte pjese dhe
      n/Kryetari I Vatres z. Zef Perndocaj

      Kryetari cam, u shpreh per nje bashkepunim me te frutshem me forcat
      politike ne Shqiperi per te bere te mundur sjelljen ne tryezen e
      bisedimeve me palen greke per problemin cam. Ai gjithashtu u shpreh
      optimist per vitalitetin e rinise came e cila ka mbeshtetur dhe do te
      mbeshtese – tha ai – kauzen e drejte te kthimit ne vatrat
      stergjyshore. E drejta eshte me ne dhe do te triumfoje – u shpreh ai.
      Ai u shpreh gjithashtu optimist qe projektet e lena pergjysem ne
      periudhen 1995 – 1996 te nisura nga ana e Partise Demokratike, ne
      pushtet ne ate kohe, do te rivitalizohen dhe do te gjejne zgjidhjen e
      tyre perfundimtare.

      Ne kete takim mori pjese, Prof. Petrit Begati - Kasemi, (ish diplomat
      ne Departamentin e ceshtjeve per Balkanin dhe Lindjen e Mesme ne
      Ministrine e Jashtme (1992-1996) si dhe juristi dhe analisti I shquar
      z. Agron Alibali si dhe anetare te tjere te shoqates.

      "Ne si came ne kete ceshtje – tha z. Begati - ne rradhe te pare kemi
      nevoje per cdo element perparimtar qofshin keta cam ose jo, pasi
      genocidi I kryer mbi camet eshte nje veper e padenuar. Debimi ne mase
      I nje popullate te pafajshme qofte dhe per faj te ndonje elementi te
      caktuar eshte nje veper e papranueshme nga kodet civile ose morale te
      Europes dhe botes moderne. Prandaj duhet te bejme cfare eshte e
      mundur – u shpreh ai – qe drejtesia te vihet ne vend dhe ky popull
      migrant pa deshire te kthehet ne tokat e tyre per te gezuar te gjithe
      te drejtat legjitime qe ua jep ligji dhe Zoti…. Ky do te jete dhe
      plotesimi i 3 kerkesave tona kryesore te vendosura nga Keshilli
      Antifashist cam ne Vlore ne vitin 1947 dhe qe ne I permbahemi ne
      menyre rigoroze. Keto kerkesa jane: kthimi ne tokat e te pareve,
      Njohja e te drejtes se pronesise si dhe e drejta per te jetuar te
      lire dhe konform te gjithe stardarteve nderkombetare per pakicat ne
      shtepite tona stergjyshore.

      Ne takim e mori fjalen dhe sekretarja e pergjithshme zj. Vera Gjata,
      e cila u shpreh se camet kane ditur te deshmojne qe jane pjese e
      kulturave dhe zhvillimeve perendimore. Ata kane ditur te punojne
      gjithmone per te rene dhe ketu kemi parasysh shembujt e shumte te
      luftetareve dhe patrioteve cam te cilet I dhane panvaresine shtetit
      grek dhe qe me gjakun e tyre ishin guri I themelit te shtetit modern
      qe shohim sot. Perkunder te gjithe propagandas se shfrenuar te
      qarqeve te caktuara shoviniste greke, camet kane ditur te
      demonstrojne civilizimin e tyre dhe jane shfaqur gjithmone paqesore
      dhe te duruar ne zgjidhjen perfundimtare te problemit te tyre.

      Takim edhe me Ligen Qytetare - Shqiptaro Amerikane

      Ne fund u ra dakort, qe takime te tilla te zhvillohen me shpesh e sa
      me pare te formulohen memorandume dhe peticione nga Shoqeria per te
      Drejtat e Njeriut Cameria, por edhe te perbashketa me organizatat e
      shoqatat e tjera ne bashkesine shqiptare ne SHBA-s, e t'i drejtohen
      zyrtarisht organizatave nderkombetare per mbrojtjen e te drejtave e
      lirive te njeriut, kancelarive boterore, Senatit, Kongresit,
      Departamerntit te Shtetit e Presidentit te SHBA-s e te gjitha
      institucioneve perkatese ne OKB.

      Ne vazhden e takimeve per forcimin e marredhenieve me organizatat
      shqiptaro- amerikane, qe veprojne ne territorin e SHBA-se, kjo kryesi
      zhvilloi bisedime gjithashtu me Kongresistin e njohur te Kongresit
      amerikan, si dhe themeluesin dhe Kryetarin e Liges Qytetare Shqiptaro-
      Amerikane z. Joseph Dio Guardi

      --- In cameria@yahoogroups.com, "albertinobe" <albertinobe@...> wrote:

      > ÇAMERIA (Ja sesi na perzune nga shtepite tona)
      >

      > Dossier E moshuara Meno Dine rrefen kalvarin e gjate te vuajtjeve.
      Te
> [...]
      > masakra e 27 qershorit ishte babai i Tahir Muhedinit, kryetarit te
      > Partise per Drejtesi dhe Integrim, tregon e moshuara. Kjo pasi nje
      > nate me pare, ai kishte shkuar si mysafir ne nje fshat tjeter, te
      > daja e tij. Shume prej familjareve dhe te afermve te mi u vrane,
      > ndersa ne morem rrugen e kurbetit.Deshmitarja e gjenocidit grek
      > tregon se ne vitin 1944 ne Paramithi ishin afro 600 familje. "Nje
      > nate perpara se te niseshim, babai im, Aliu, po kuvendonte ne oborr
      > me nje kusheririn e vet. "Neser do te nisemi per ne Shqiperi.
      Fshati
      > u dogj i teri nga gjermanet dhe greket. Nuk mund te rrime me ketu.
      Na
      > dhimbset toka, Cameria, por po na vrasin e po na presin. Duhet te
      > shpetojme koken". Degjoja fjalet e tim eti qe, ndersa bisedonte, me
      > mbante ne preher dhe me shkuan lot nga syte. Isha e vogel, por e
      > kuptova se po iknim diku larg, teper larg nga shtepia ku kisha
      lindur
      > dhe me te cilen me lidhnin aq shume kujtime"."Ne zbardhjen e dites,
      > pasi kishim pergatitur rroba e ushqime, se do te iknim ne kembe,
      > burrat e fisit ngarkuan mushkat dhe morem rrugen", tregon Meno
      Dine.
      > Ishte shtator i vitit 1944 dhe ishte ende kohe lufte. Karvani i
      gjate
      > marshoi per jave e muaj te tere. Shtepia babait te Menos dhe e
      > xhaxhait te saj kishte vetem tre kuaj e mushka te ngarkuara. Ecnin
      > pushonin rruges, gatuanin ato qe kishin me vete. Ditet kalonin dhe
      > njerezit lodheshin nga marshimi i pafund. Grate mbanin edhe rroba
      ne
      > krahe, por edhe femijet qe kishin kopanec.Pas javesh te tera
      udhetim,
      > karvani i cameve mberriti ne fshatin Pul Fushe, ku ndenjen dy net.
      Me
> [...]
      dhe
      > vrane rreth 600 shqiptare myslimane, burra, gra dhe femije - shume
      > prej te cileve u perdhunuan dhe u torturuan para vdekjes. Sipas
      > deshmitareve okulare, te nesermen, nje batalion tjeter i EDES hyri
      ne
      > Parge, ku u vrane 52 shqiptare te tjere. Me 23 shtator 1944, u
      > plackit qyteti Spatar dhe u vrane 157 vete. Gra te reja dhe vajza u
      > perdhunuan dhe ata burra qe mbeten gjalle u grumbulluan dhe u
      derguan
      > ne ishujt e Egjeut. Ne baze te statistikave qe jep
      Shoqata "Cameria"
> [...]
      > i Misionit Amerikan ne Shqiperi (1945-1946) shkruan: "Ne mars 1945
      > njesi te forcave te shperndara te Zervas kryen nje masaker ndaj
      > cameve ne zonen e Filatit dhe praktikisht e spastruan ate nga
      pakica
      > shqiptare. Sipas te gjitha te dhenave, qe kam mundur te mbledh mbi
      > ceshtjen came, ne vjeshten e 1944-es dhe gjate muajve te pare te
      1945-
      > es, autoritetet e Greqise veriperendimore kryen goditje te egra,
      duke
      > debuar rreth 25000 came - banore te Camerise nga shtepite e tyre.
      Ata
      > u ndoqen deri ne kufi, mbasi iu grabit toka dhe prona. Qindra
      meshkuj
      > came te moshave 15 deri 70 vjec u internuan ne ishujt e Detit Egje.
      > dogjen ne total 102 xhami". Autoritetet greke miratuan me pas nje
      > ligj qe sanksiononte shpronesimin e pronave te cameve, duke iu
      > referuar bashkepunimit te bashkesise se tyre me forcat pushtuese te
      > Boshtit, si nje arsye kryesore per marrjen e ketij
      vendimi.Documents
      > of the US Department of State, No.84/3, Tirana Mission, 1945-1946,
      6-
      > 646

      > of

      > (Chameria