Nje cope Cameri ne Firence

  • albertinobe
    Message 1 of 35 , Apr 28, 2008
      Nje cope Cameri ne Firence
      (Agim Xhemalit , Kryetar i shoqates cameria ne Firence te Italise

      Me fut vella
      Ne cerdhen me te re te Flamurit!
      Ma ngrohe krahun e vargut
      qe djellin me drite e kerkon
      Atje , ne Firence
      ku preken kalate flete guri
      Paska nje Cameri te dyte
      qe rilind ne syte e tu te ngrohte
      2
      Paska atje
      Nje cerdhe te re dashurie Came
      Ku keshtjellat maten
      Me shekuj fytyre repte
      Rilind mes vargut urimi
      dhe te flladitin aq embel fllade
      Nje valle gjoks burri
      Gjalun si flake e madhe ta ndez
      I thuaj Dantes te heshte
      Para ferrit te Camerise martire
      Kur pushket
      Ne gjokse nenash e nder ullishta mbillnin vdekje
      Me tej , i thuaj
      se kurre s'thahet fare e Kujteses ne vite
      E Enderra e Rikthimit
      asnjehere nuk gjene prehje
      E fjalen me fjalen
      ti veme prane si Ura te kaltera detesh
      E syte tane te bukur
      t'u ngjajne agimeve qe neser presim
      E Kurre te mos themi :
      U lodhem "ne hapat qe hedhim neteve "
      Nga supet e lodhur
      Ylberet e Atdheut fitimtare le te zbresim..

      --- In cameria@yahoogroups.com, "albertinobe" <albertinobe@...> wrote:

> [...]
      >
      > Në më shafçinë bekritë, Gjene ju, bekri, në pifçi,
      > që të zënë kanositë, me tovbe në mos u kthefçi,
      > u plaçinë të di sitë, ngaha Perëndi e gjeçi,
      > se u kurrë s'u bi minnet! mua në më bëfçi gibet!
      >
      > Për riza të Perëndisë Kundrë erdhi zemaneja,
      > dhe me anë të sherisë iktiza bën meseleja,
      > thaçë bejtet e rakisë, një mij' e diqind seneja
      > nuk' i fola për husumet. edhe tridhjet' e nëndë vjet.
      > Iptida hëna muharrem, Ndonjë fjalë ndë lathita
      > bejtet' i shkrova me kalem, në këto bejte që qita,
      > gjithë bekrit' i bëra zem, belqinda në mos e dita,
      > me të mira m'u bëftë uxhret! Allahu bëftë merhamet!

    • lym dylyri
      Message 35 of 35 , Apr 29, 2008

        Per film jemi perpjekur dhe dicka eshte bere megjithese jo profesionale.Pengesa kryesore eshte qeveria Greke,pasi te gjitha filmimet qe jan bere, jan bere nen survejim te shtetit policoro-ekstremisto fetar Grek. Megjithese dhe ajo ehste shume domethenese ne qofte se e shfytezojme ne maksimum.Gjithashtu mendoj qe opinioni Shqiptar lartesohet dhe pastrohet nga ndikimet dhe influencat e Grekofoneve shqipfoles ne qofte se veme ne levizje edhe elemente dhe grupime qe jane dashamires te ceshtjes Came.

        Duhet shfrytezuar edhe rasti qe njerzit jan te indinjuar me provokacionet Greke ne Himar.Opinioni Shqiptar duhet zgjuar nga gjumi se athere ne behemi edhe me te forte ,prandaj mendoj qe te tilla programe te thjeshta vene ne levizje  shume gjera, duke qene ne te njeten kohe frymezuse dhe gjithperfshirese per te gjithe Shqiptaret, pa llogaritur ruajtjen e ndjenjes se atdhedashurise per Camerine  tek femijet ,dhe formimin e tyre si patriot  dhe musliman.

        yahoogroups. com>; albertino rakipi <albertinobe@ yahoo.fr>
> [...]

        rrotull.Burrat çam te inkuadruar ne forcat e EAM-it dhe te Ushtrise
        Nacional-Clirimtare Shqipetare s'arriten te ndalnin masakren.Ajo u
        shtri ne gjithe Camerine.Dhe ndodhi ajo qe u fabrikua ne "shpellat" e
> [...]
        kriminele,tek fshikullonin me kamzhik çamet ne ikje u çirreshin:
        > -Ikni....pas do te na keni....Dhe vertete....pothuajs e pas i
        kishin.Diktatura Komuniste si t'ua kishte degjuar fjalen zervisteve i
        persekutoi çamet kaq djallezisht saqe vellezerit tane çame te ketij
        kufirit(treves se Konispolit)per ti shpetuar persekutimit filluan ta
        mohonin te qenit çam.
        > E bera kete pershkrim fotografik te gjemes,jo per te theksuar se
        asgje nuk harrohet  se gjithçka eshte sikur te kishte ndodhur
        dje...por per te theksuar se çdo krim ka nje fund dhe çdo dhimbje
        gjithashtu.
        > Para 13 vjetesh ne nje artikull te gazetes "Cameria" te
        titulluar "Ne Fier-nje Cameri e vogel",kam shkruar se,kur me pyeten
        plakat çame"Aman,o bir!-Kur do vemi,he do e shofim
        Camerine?".Realitet i i asaj kohe me ka detyruar te psheretij,se
        kthimi s'ishte i aferm me kuptimin e fjales "neser"
        > Sot,edhe pse realiteti eshte po ai i 13-viteve,perjashto
        publicitetin qe i eshte bere çeshtjes çame,besoj se zgjidhja e
        çeshtjes çame eshte ne duart tona dhe me e afert se kurre.
        > Por si do te riatdhesohen çamet,kur ne çdo dite qe kolon
        zaptonjesit e tokave te çameve nxjerrin nje mije pengesa te reja?!Jo
        me kot e nisa kete shkrim me fjalet e Bajronit,te cilat po i
        citoj:"Ne bregdetin e Camerise gjithçkas qe gjendet atje eshte e
        bukur por ne shekuj ka munguar pena e shkrimtarit qe ta bej te
        njohur".
        > "Pena e shkrimtarit" simbolizon vlagen e dashurise qe flet,qe thur
        vargje,i kendon ato per vete,por me shume ti degjojne te tjeret.E pra
        Cameria eshte sfide e dashurise se bijve te saj ne mijera vjet,nga
        njera ane,dhe te zaptonjesve te saj nga ana tjeter.Te mos harrojme se
        keta zaptonjes te mrekulluar nga begatia e Camerise,asnjehere s'do
        lejojne t'u ik nga duart.
        > Ja pse dashuria jone per Camerine duhet te jete e afte te bind te
        tjeret.Dhe kurdohere duhet te na udheheq gjykimi universal i botes te
        qyteteruar qe çdo dite e me shume konturohet pro paqes.Paqja me
        shume do te mbreteroj ne ballkan me kthimin e çameve ne çameri dhe
        qeveria greke atehere do te fshij nga vetja ate imazh primitiv qe po
        le ne opinionin e botes te qyteteruar me injorimin e çeshtjes
        çame.Pervoja e ketyre 16viteve ne demokraci na ka ndergjegjesuar se
        jemi veçanerisht ne çamet;here te gjithe bashke;here secili veç e
        veç,qe do çelim rrugen e afert te riatdhesimit.
        > Te ndergjegjesuar me dhimbje,dhe nga mosmiratimi i Rezolutes
        çame nga Parlamenti Shqipetar me 20 Mars 2006,ne çamet e kuptojme
        brishtesine e klases politike shqipetare.
        > Klasa politike shqipetare edhe pse aleate natyrale e ceshtjes çame
        nuk eshte momentalisht ,e zonja per nje zgjidhje te afert te
        çeshtjes çame.
        > Edhe pse,domosdoshmerish t,çamet e persekutuar, theksoj çamet e
        persekutuar nga zervistet dhe nga diktatura,duhet te kene;ne masen qe
        i takon sipas numrit te popullsise;perfaqes uesit e vet ne
        parlamentin shqipetar;prapesepr api proporcionalisht fuqine e
        Parlamentit te sotem do kene.
        > Fatmiresisht, sot çamet ne shqiperi perbejne nje popullsi prej
        afro 300.000 vetesh.Po aq jane dhe ne Turqi.Me mijera çam jane ne
        Amerike,te cilet perbejne nje komunitet te fuqishem,ekonomikis
        ht.Zeri i tyre ndihet me vemendje dhe nga shume personalitete te
        politikes Amerikane.Gjate ketyre 16viteve te demokracise shume çame
        kane emigruar ne shume vende te Europes.Te vemendshem karshi
        zhvillimit te madh intelektual qe po merr bota,çami i kudondodhur i
        ka kushtuar gjithçka arsimimit te bijeve te tij.Sot jane me mijera
        kuadro çame qe jane diplomuar e vazhdojne te diplomohen ne
        Universitetet e Shqiperise,Italise, Greqise,Turqise, Gjermanise,
        Frances,Anglise, Amerikes, Kanadase, Austalise.
        > Keta intelektuale çam inxhinier,juriste, piktore,skulptor
        e,poete,gazetare ,konkurrojne me veprat e tyre denjesisht ne
        kryeqytetet me ne ze botes.E nese ne nje nga galerite me ne xe te
        Parisit,punuar me mjeshteri nga nje skulptore çam,do te paraqitesh
        busti i nje nene çame te çare kanibalisht me bajonete,ku foshnja
        theresh,pa pare driten e diellit,francezi i ngjethur do te klithte:
        > -Jo,kjo nuk falet!Kudo ku te kete ndodhur!
        > Nese ne nje nga galerite e Londres,do te paraqiteshin vajza
        çame,gjysme te vdekura tek perdhunoseshin shtazerisht nga kriminelet
        zerviste,anglezi dinjitoz do ta ngreje deri ne eksklamacion perbuzien
        me fjalet:
        > -Turp per racen qe i polli!
        > Nese ne nje teater te New-Yorkut do te luhesh tragjedia çame,e
        vene ne skene dhe e lujtur nga aktore çam ku femija motak shqitesh
        nga gjiri i nenes çame e flakesh ne prush ngsa zervisti
        sadist,atehere Amerikani i ndjeshem do  mermeriste:
        > -Si mundet,ky Aushviç te na kete shpetuar pa gjykuar?!!!
        > Nese,nga gazetaret çame,do te mundesohesh publikimi ne stacionet
        presticioze te Europes e Veçanerisht amerikane,te jetes te shume
        familjesh çame,qe edhe sot pas 63vjetesh jetojne ne varferi,pothuaj
        si refugjate,kur per 63vjet,pasurine e tyre te lakmueshme nga te
        gjithe e shfrytezojne te tjeret;amerikani i skandalizuar do ta shifte
        me sy tjeter qendrimin indiferent te kujtdo ndaj ceshtjes çame.
        > Nese ato qindra avokate çam,te dale nga universitetet me me ze te
        Europes,s'do mjaftoheshin vetem me dergimin e çeshtjes çame ne
        gjykaten e Hages,por do gjenin edhe shtigje qe ato,me mire se te
        tjeret e dine;atehere zaptonjesit e pronave te çameve do nisnin te
        paguanin haraçin.
        > Pra,lypet qe kjo armate intelektualesh te talentuar,investimi me i
        shtrenjte i çamit ne keto 63 vjet,qe nga shperngulja e
        dhunshme,duhet te motivohet duke u inkurajuar nga e gjithe popullsia
        çame,nga biznesmenet qe ata intelektualet te mundesojne
        qe,mundi,djersa, gjaku i te pareve tane,ajo pasuri perrallore,qe do
        tna bente te lumtur,te gezohesh prape nga çamet.Per arritjen e ketij
        qellimi duhet te na ndergjegjesoj e te na nxise e perseris,ajo fryme
        universale e dashurise per jeten qe rrezaton "Statuja e Lirise"
        > Vertet kjo s'eshte e lehte,por per ne çamet,zgjidhja e çeshtjes
        sone,perveç dinjitetit eshte edhe mireqenie dhe begati.Ja pse
        s'duhet humbur asbje minute kohe,ja pse çdo lloj
        sakrifice,çiltersish t cilido çam,te mundesoj ate qe i permbledh te
        dyja njekohesisht. Si integrimin e Shqiperise ne Europe dhe kthimin e
        Camit ne trojat e te pareve.
        > marre nga libri "Cameria sfide pro paqes" Kadri Ali.
        > sjelle nga Joana Ali
        >
        > ____________ _________ _________ __
        > Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile.
        Try it now.

        > Sent from Yahoo! Mail.
        > A Smarter Email.

        > Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile.
        Try it now.

        > Sent from Yahoo! Mail.
        > A Smarter Email http://uk.docs. yahoo.com/ nowyoucan. html

        Sent from Yahoo! Mail.