Çamëri, Vendlindja ime

  • albertinobe
    Message 1 of 35 , Apr 24, 2008

      IMPONON

      > anglez,shkrimin
> [...]
      Gjermanise,
      > paraqitesh
      > foshnja
      > klithte:
      > shqitesh
      > stacionet
      > te
      > me
      > do
      > çeshtjes
      > permbledh
      > kthimin

    • lym dylyri
      Message 35 of 35 , Apr 29, 2008

        Per film jemi perpjekur dhe dicka eshte bere megjithese jo profesionale.Pengesa kryesore eshte qeveria Greke,pasi te gjitha filmimet qe jan bere, jan bere nen survejim te shtetit policoro-ekstremisto fetar Grek. Megjithese dhe ajo ehste shume domethenese ne qofte se e shfytezojme ne maksimum.Gjithashtu mendoj qe opinioni Shqiptar lartesohet dhe pastrohet nga ndikimet dhe influencat e Grekofoneve shqipfoles ne qofte se veme ne levizje edhe elemente dhe grupime qe jane dashamires te ceshtjes Came.

        Duhet shfrytezuar edhe rasti qe njerzit jan te indinjuar me provokacionet Greke ne Himar.Opinioni Shqiptar duhet zgjuar nga gjumi se athere ne behemi edhe me te forte ,prandaj mendoj qe te tilla programe te thjeshta vene ne levizje  shume gjera, duke qene ne te njeten kohe frymezuse dhe gjithperfshirese per te gjithe Shqiptaret, pa llogaritur ruajtjen e ndjenjes se atdhedashurise per Camerine  tek femijet ,dhe formimin e tyre si patriot  dhe musliman.