KASOLLJA E XHA ALIUT (CIKLI POETIK CAMERIA)

  • albertino rakipi
    Message 1 of 2 , Apr 12, 2008
      SHKRUAN :ABEDIN RAKIPI

      E morra xha Aliun dhe pasi ja putha doren
      ju luta me ngutje : me fol per Camerine.
      I rrodhen lotet menjehere plakut flokebardhe
      dhe duke i fshire me tha :
      Barre te rende me ke lene o bir,
      po une do te flas qe ti mos ta harrosh kurre Camerine.
      11 vjet i pata kur greket shkallmuan deren,
      dhe babane e dy vellezerit i rrahen me kembe i
      shkelen,
      i lidhen burrat te kasollja pas shtepise,
      pastaj motren e nenen i terhoqen zvarre mes avllise.
      I leshuan qente e eger mbi to dhe ja grisen fustanet,
      une qaja dhe ulerija per gjemen qe zuri vatanet,
      pasi na lane ta gdhinim gjithe naten jashte ,
      ne mengjes i vune zjarrin vatres tone te lashte.
      Mua me rrahen dhe me thane te zhdukesha,
      me lote dhe gjak u ngjita ne koder te fshihesha,
      u fsheha mes shkurreve dhe shihja nenen e babane.
      Motren e cnderuan pa meshire dhe nenen e vrane,
      dhe pastaj si bisha shkuan te kasollja ku ishin te
      lidhur vellezerit me babane.
      Hidhnin thika nga larg me doren e djathte
      dhe si shenjester merrnin kembet e babait tim,
      shume thika kembet e babait i bene gjak me ngasherrim,
      ulerinte i ngrati dhe i lutej ALLAHUT me ze te larte,
      ja prene dhe gishtin dhe ja vodhen unazen e arte.
      Baba, vellezer e moter,
      i mbyllen te gjithe ne kasolle si rober,
      dhe pasi e lyen kasollen ma vaj i vune zjarr,
      dhe zjarri i kryqeve perpiu kasollen dhe te gjoret.
      Klithnin, ulerinin, qanin therrisnin Zotin,
      dhe fjala e fundit qe degjova ishte ska zot tjeter vec
      zotit te vertete dhe i derguari i tij eshte robi i
      vertete,
      ndersa una s'shikoja dot me se lotet mi qeruan syte.
      O zot o shpirt i perjetshem fali meshire,
      ndersa greket rreth e rreth kasolles qeshnin dhe
      therrisnin HELADHA, HELADHA, HELADHA, tha xha Aliu.
      U mbyt nga lotet xha Aliu sa edhe une
      ju luta zotit te me falte,
      qe ja lendova kujtimet,
      por fshehurazi edhe une u mbyta ne lote
      dhe i premtova xha Aliut qe sdo ta harroja kurre
      CAMERINE.

      Envoyez avec Yahoo! Mail. Une boite mail plus intelligente http://mail.yahoo.fr
    • lym dylyri
      Message 2 of 2 , Apr 14, 2008
        Pse mos tia bejme Bollanos me shoke dhe familjes se tij edhe ne keto ? PSE  ?

[...]

        Yahoo! for Good helps you make a difference