[calvyn] Wapenbeheer en Romeine 13

  • Slabbert Le Cornu
    Message 1 of 4 , Jul 13, 1999
      Beste vriende,

      Na aanleiding van die hewige debat wat nou weer aan die gang is oor
      'wapenbeheer', wil ek die volgende vra:

      Indien die staat, d.m.v. die polisie by jou aanklop om jou wettige vuurwapen
      te konfiskeer, sal jy dit dan inhandig. Onthou, agter die polisie staan die
      dominee met sy Bybel in die hand, oopgemaak by Romeine 13, terwyl hy vir jou
      sê: Broeder ons moet die staat gehoorsaam wees!

      Wat gaan ons as gereformeerdes se antwoord wees op so 'n geval, of selfs net
      as die staat sê: handig in julle vuurwapens!

      Ek hoor graag van julle

      Verbondsgroete
      Slabbert Le Cornu

      ns. United Christian Action het in hul uitgawe 3/98 'n uitgawe gewy aan die
      onderwerp: 'Die Reg tot Selfverdediging'. Skryf gerus aan hulle by
      uca@... en vra hierdie artikel, waarin al die anti-wapens argumente
      een vir een vernietig word deur bybelse en statistiese argumente.

      "Vrees God en hou die buskruit droog!" - Cromwell

      eGroups.com home: http://www.egroups.com/group/calvyn
      http://www.egroups.com - Simplifying group communications
    • Francoice van Deventer
      Message 2 of 4 , Jul 14, 1999
        geagte broeders

        indien ons na romeine 13 kyk en die gedeelte lees dat ons die owerheid
        moet gehoorsaam, dan moet ons dit lees in die konteks van die HELE
        skrif. Hierdie gedeelte se^ *nie*: "Gehoorsaam die owerheid ONDER ALLE
        OMSTADIGHEDE"
        Dus beteken Romeine 13 dat mens wel die owerheid onder spesiale
        omstandighede mag ongehoorsaam. 'n Mens kry 'n idee van hierdie spesiale
        omstandighede wanneer mens na gelowiges se optrede in die res van die
        Bybel gaan kyk.
        1. So byvoorbeeld het die apostels geweier om die owerheid (sanhederen)
        te gehoorsaam toe die sanhederin hulle verbied het om die evangelie te
        verkondig (Sien Handelinge)
        2. Die Vroedvroue het gewier om die owerheid te gehoorsaam toe hulle die
        vroedvroue beveel het om die Israelietese babas te dood met geboorte
        (Sien Eksodus)
        3. Ragab het die owerheid ongehoorsaam om die Israelitiese spioene te
        verrraai.
        ens ens.

        Uit hierdie voorbeelde kan mens die beginsel aflei dat ons die owerheid
        moet gehoorsaam SOLANK HULLE NIE IETS VAN ONS VEREIS WAT IN STRYD IS MET
        GOD SE WOORD NIE.
        Dus, indien die owerheid nou van ons vra om ons vuurwapens in te handig
        dan moet ons onsself afvrae of dit in stryd is met God se bevele. My
        mening is dat dit wel die geval is omdat God in sy Woord se^ dat 'n
        gelowige wat nie vir sy eie gesin sorg nie (dit sluit in om hulle teen
        gevare te beskerm) slegter is as 'n ongelowige. Verder kan mens ook sien
        hoe belangrik die Amerikaanse Christene vuurwapens beskou het toe hulle
        die vrylike beskikbaarheid van vuurwapens en die verbied daarvan dat die
        Amerikaanse regering enige wette mag maak wat hierdie beskikbaarheid van
        wapens sou inperk in hul Amerikaanse grondwet vasgele^ het.

        Onder hierdie omstandighede dink ek dat Christene geen keuse het as om
        hulle stem te laat hoor en te se^ dat hierdie beoogde wetgewing van die
        owerheid grens aan tirranie.

        Groete
        Francois van Deventer

      • Bouwe van der Eems (BSW)
        Message 3 of 4 , Jul 14, 1999
          Geagte broeders

          Oor die algemeen kan ek saamgaan met br. van Deventer. Myns insiens is dit
          jammer dat Christene nou eers wakker word oor die saak.

          Die wortel van die probleem is gelee daarin dat die bevolking die owerheid
          toegelaat het om beheer uit te oefen oor die besit van vuurwapens, deur
          middel van die stelsel van vuurwapen lisensies. Dit het die situasie geskep
          dat daar so iets bestaan as wettige vuurwapens en onwettige vuurwapens. Die
          wetsgehoorsame bevolking sit met wettige vuurwapens, en die misdadigers sit
          met onwettige vuuwapens. Nou dat die owerheid misdaad probeer bekamp, doen
          hy dit deur beheer uit te oefen oor dit waaroor hy beheer kan uitoefen, nl.
          wettige vuurwapens. Ons moet dus nie stry teen die wyse waarop die owerheid
          beheer uitoefen oor vuurwapens nie, maar teen die blote feit dat die
          owerheid enigsinds beheer uitoefen oor vuurwapens.

          Bouwe van der Eems
          System Engineer
          Tel. +27 11 651 5056
          Fax. +27 11 651 5111
          Email bouwe.vandereems@...
          <mailto:bouwe.vandereems@...>
          URL http://home.switchboard.com/vdeems

          Subject: RE: Wapenbeheer en Romeine 13

> [...]

          het as om
          hulle stem te laat hoor en te se^ dat hierdie beoogde

          begin 600 winmail.dat
          M>)\^(B`+`0:0"``$```````!``$``0>0!@`(````Y`0```````#H``$(@`<`
          M&````$E032Y-:6-R;W-O9G0@36%I;"Y.;W1E`#$(`06``P`.````SP<'``X`
          M#0`;`"```P`V`0$@@`,`#@```,\'!P`.``T`&P`>``,`-`$!"8`!`"$````V
          M.$8X03(V-C<X,SE$,S$Q.35&-C`P,3`T0C8X1#0Q1`#[!@$$@`$`'@```%)%
          M.B!787!E;F)E:&5E<B!E;B!2;VUE:6YE(#$S`+T)`0V`!``"`````@`"``$#
          MD`8`@!@``"\````#``*`""`&``````#`````````1@````!2A0``%1(``!X`
          M`X`((`8``````,````````!&`````%2%```!````!0```#@N,#,``````P`$
          M@`@@!@``````P````````$8``````84````````+``^`""`&``````#`````
          M````1@`````#A0````````L`!8`((`8``````,````````!&``````Z%````
          M`````P`!@`@@!@``````P````````$8`````$(4````````#``:`""`&````
          M``#`````````1@`````1A0````````,`!X`((`8``````,````````!&````
          M`!B%````````'@`(@`@@!@``````P````````$8`````-H4```$````!````
          M`````!X`"8`((`8``````,````````!&`````#>%```!`````0`````````>
          M``J`""`&``````#`````````1@`````XA0```0````$``````````@$)$`$`
          M``#N$@``ZA(``'0J``!,6D9U+7W;0P,`"@!R8W!G,3(U<C(,8&,Q`S`!!PM@
          M;I$.$#`S,P\69F4/DD\!]P*D`V,"`&-H"L!SA&5T`M%P<G$R``"2*@JA;F\2
          M4"`P`="%`=`V#Z`P-3`T%"&S`=`4$#1]!VT2\F8'0/L%0`=M?0*#`%`#U!'_
          M$PO^8A/A%%`3LAJ$%-`'$Q7G>P<3%V4U%]\8[Q.A"F`WGQ1C$](;`13!"%!P
          M<`20A0M1=!.`1V]T:`W@U"!"!O!D%W0V'/\>#Q\?$Q0P'V`?KR"\3&EG-&AT
          M`H,R%\$1K#(SQC@C5!9N($-%%>\6^[XR#E`GOA1`*-\IY7D(L?\JCRN:+8$1
          MK"(@%\$MOP."^D<)T6LO/RM\'.$Q7BQ1^S*/`X)4"'`T+RM\(C$Q7>XX(C$W
          M?P."0CE!#>`X_WTK?#<B3BBH!Q,J.API,O\HP4`=+7=!E2\9'"D4$")._S(X
          M090SW$8Z%\\W*$&4.,K_1CHL44<M/`=!E#V='"8"D54(YCL);S!2;V4.,#7_
          M4YI4L51O57E3A%6B5`]7W_]7G5<?54]3GQ!@0U!=:EZ!_UX_7TE3A%]R7=]A
          MKV%M8._[7Q]BY#D.4&8T9Y%?LV>0H0*"<W1Y;`>0:`G@#G0``!-0`_!D8W1L
          MA0JQ7&GH861J=6D`?P40)P$#,4JB#`$/4@'0-1T_X&,)P&GP`S!S;F6^>",P
          M![`%L`#``G-S`%!,<V(Q$`%`<V$3\%SZ:PG@<`N0:<]J,PA@:B#U"X!E:3!V
          M<8`!0&LK###_:_0HP&QW;V`$H`N`;*`HP.EM!F)A(Q!D`B!MP&UFYVE@:R!T
          M02`Q:,,.4&Z__V_/<-\`47(<`*!K_W2O=;[_:+0/P'<_>$]Y7PY0<@][O]M\
          MSW7<,P*"$Q!C;H"%<4]K('9@/<!QL"!$`1!A*G4^45`*P&$)P&%P.&@@1@(A
          M;D0<X6DM=0^0.(/1:8H#@$]J,V(]"R!R"5",(B*@C")W-/M<T2,`<`'0AT)K
          M3X/?A.]O'-"(8`40`C`MB0`#83J%/G!ODA!3=6)J!9#J=)(01"#A.FY$(C&)
          M[_^*_XP/C1^.)VE0=E,.(85QWW+6#E"//Y!/D592<:$C`?P@2'9!!)!N1#_A
          MD^^4_W^6#Y<;<2^8'P^0I&`(T&+Y"K!T.(,^#Y`Q$9J_D-7GI/"<P`M0>2^)
          M$)<0"Q']G35S;D0HP9X_GT^@7Y<??XXOFB^FWZ?MDC*1U),).>^JKVK/`S"D
          MHSFNCZ^?FZ?AMB!$;V-U!X`",`70OXC0AJ:ME(>%#&`)4&,G<+.WN(<A2'D@
          MD:)A:U&1W[12L["S\*Q!`8!NDI``8+\)\(=PN1`"`6X`F+)E`/`ON1!I$""0
          M#E!V")!W:_T+@&0M@+_2!/`'0!!A`4#_#@"L$G8RP34"$"$P`S$C(0L2\B#P
          M;2#$0SI<7/618&^(L6V)``,0!Y##X"9-#>`#8'-O`8`@3]<!(`W@OR!<Q99%
          M`,`#$/HNA4!TO0`C$+/P;4&B8NYX`4!V,@20>1]@LX#"4G/(90CA<WC(DL=#
          MB`1CSP,@$O,`@`60;'9Z48`0_PYP;@#+(@&0`"#+LL`AN5'_`<'+(2+@#W``
          M`(`0#-`!D/P@+E&BRQ@.4,O2/E"T0/_,3\U?SF\/P(`0!8'0#]$?[=(O;"V`
          M@!!LS\_4C]65/BG.G!S@TV_83]6$8B#^*`*1V6_+8R(PUQ_;W]SO_]W_RY`_
          MX-]"S!_@K^&_SIS_*,#?3^3/Y=_F[\N0LX#CS__I7^IOZW0*^0,PLZ^TO[9/
          MWVSU```/5B$0=D!G(/&L$-YO"8"<\0J%"H5/!;%V8)L3@`=`9\-`">$@:P.1
          M[30`('^0Q%!G^,`#H`>`XP5`K!`N('8#D8?PHL#G`C`$D/F@37D&,0N``)#/
          M"?#ZT00@AX$@:L10!X#W]U$@X"HP:`40:0`)\!.`K1-0=?APG/$@J(!K=`$_
          M_;`%L&U`PF#W5/BQ:R[]]EQ$]X'^,2#P`R#YPO=R_2-P;PE`">#$8/MQ]]`!
          MH=_\00K`\-'\4O=R8J*P!O!_P!%VD/=R\2!T$&E@;3%T__7P`B'XP,*`:6#"
          M@`@0`V'[:6'W$'7[L2#Q]?`04/#@G_Z&`W`-T,*`^<)V=4S`UZB`()`-P"SW
          M8&5,P/DP?_%`#R``R/S1R:``M0A7(/>B8!-P^P)S^:``,`5D_L-=AY!UA1#W
          M@??0<W_@</<"Y`*1^*!O^N`C(/N`!['_[5``\840_;`C(#W`]]`(2?OX<`<1
          M;@_O##,`40[Q]]#^:`<Q?Y#W\`-I!]+Y0A%O[PCA^!'W<@E@<P*`=F#WT/_]
          MD11V$4L2)FW@_5`"]@17_Q:CP<`!4P8B`W#X0,-0"/'S]?#PX&AY^Y,)$P7_
          M!P?_%-$"D0<R'%$=%?A"'8$&TU\(\.A`^:`4_PPQ3_K!;?_U\`,1\J#](`HC
          MR'`&D18U_'=YG1$>TPX!!"H=&`;8_Q!I(R$(\,:@]I$CMP&0R/'^(`;P')(9
          MCE,`@O#[$+Y`/P\2)?\1VO]<,-*)HG,T[W2!I4!((/370J(P!&``U+W\(47#
          M0/9&+BBD@6;?(/WTUU,D4,,Q,)"9`*)Q=!!?,.HZX:6`UO#TUU0`L"YMPR!A
          MZM`UTRL_T':@,9@@-C4VP)E`-3;_5;A&87@USS;4+P`Q_U6OQI,X&#^2O^!L
          MP=!F.V#[=F``D'D]\SM@^O'"@#1?`_4QG3!94$523$F<3DLH`<;`!.`Z8B_2
          MCB[YP?81`;%S0&)'(/(NR8`N>M7@-$_U(LKR??Q183LS<K'PT"\`]4```-#)
          MZGGYNLX1`(R"`*H`2ZD+5`(`1+`#1+'@0[U$`42Q;0!A`&D`;```=`!O`#H`
          M8@%&\74`=P!E`"Y$`'9&<6X`9$>Q<L='L4?`1F!S`$!',4D@VT>@1^!C1O%'
          MX'I&<42P_U&@3>([8$\`34%1P:6"01>_NR4_/T!'2J1!+_]553Y@/SIO.W\\
          MCSV?/J#S`'1PV#HO+Q-`$Z`N0%"'D!QC:$S@J)%`<6TO=O\)D#"Q0-]![T+V
          MD4!#GT2OM5IU1EKQ:$;11N!P1Q'^+UTQ7*!'`$9@1\))@D:@_T;@2>!<H$="
          M1H!(H$A@2<3_1F!=0$@`2&)(Y$J/2Y^[4O]4_U8/3H]/FU$R9@\M\O!#__#_
          M\@]2X2U-:-6B8.XR:4\?:E_TN/1$O##*\F)K;?)K[4,@7[F0QL"3`4YP^BUQ
          M\D^"X?#0P-"Y@`P@_W^0]]!Q\VA;\):=[:H0;1__JZ^LOZ(OHS^D3Z5?]&UO
          M]G^1TSACD=``\,F`QD'YNR"`6U--5%`Z9DU#??HD0"30OC"H@4T@0(-=_W.?
          M=*2IJW7?=N]W_ZVO\U_W]&5\(&]^4[E1?Q11,6]^KE?V`)#P%L%Y"/!*RI!Y
          M'&`Q-`CPLW"/0#:@,N@Z-3214$TPZ(L/LB*WC'^+M@4P8@-P<2%,PZ';]T#+
          MX#OYL&1`;Y2`?W__^C.4@/7A`,!2T`.@O'&4@`I2!4%H`5)F($%7^D>4@'`.
          MX?PA>8&4@`E@[V1`47$BT9419)D!`J(B\?L)D"E":I8S`:%-8@?T!S"WB.&Y
          M,)2`2S_@NK!Z_"']N9!RO-#[T"30]X%6L`NA[^WBG9+9`4S1<\:@GI'!H/^\
          MP/B@9$`(<`/1GX$`\`[`_U80L("@<XXA^;,?HIYS%Q'WOO"HH4,@:OWQE(`<
          MT/?0V_T!O]!LG;">@D6ZD<.@_DJP@*,S*R&_T'+PI27_`/L_X`#`8\;`>6"I
          M$O=AG7#_H-5D0/RR#L`E@...&'`P?^_T.TQ#!$!0<4PL8"G$4SC_S`7/_*4
          M@`#P!.!Y<030P:#_'P">D4U1_+"A@9T0>;`"D7YTK'@#D&&`R0&0#XMZ=8^]
          M\,=1D>]O]E)%.HW@]PBB'17X$5)CP:O20V"##__PTFS?;>^)#XH<,.AP!??0
          M__6/_YC`(?LA$3$C`=7@?N'[L\7X,'GXD!8U]]!6P<J@_\.@`:'[@?QAO.($
          M&O]5(I/_$R;$4`CQ^1(BHK_4>K"_0WL"PJ2Q:ZQ0NN!PX`#72+A%3$7_50W0
          M_+!F^:".2*;AOGLD8%X@*B,A.BJR@"+U8,&V!`Q/3A9$/E"8`$S%1T]-4V!4
          M041)1\4@R;`B_SX`_\8B\0-PQ%&S:_Q#$Z#_^L$$8)F!!"JL4#!BB$`'P?WW
          ML&7_507`[4&\@;?`OL'?*`$#\*Q0P9CYH"?PX'+0__K!Q>`<8-)AP+`"4:&S
          MQE7_SW_0BH)0H6'\(<VSO2$"(>^U\0VQQT'^<'"WD-$"P[7G/^#$A_]50GD#
          M<`#`^/.KO@'_1C'YH%.@P7D#D/_W0!LQ0N$,I@M@G$$*<0(1[P1@IN$%L@0;
          M*/\`[H"[0OV;@"G_5;KAP9@$TOZUWU3_\-&@$*;`$$&[8$,@OL`%=O_W<JTQ
          MT9&FT0:1_U7BP<0AZQ;QZN!3O*)(35)Y81`P5=_6,A*$5KLB=A\`=?^4$`6"
          MW:'=[P2RX&_B9-EXG^@!Y^8#<;[AXSI)<Y40]^1"NN`D86(X,`^QNN$<`'YO
          M&F'!8Z#A`)'_5>7$1>]PX.^`(O#FQC/YH)=@^/!_-E`,ILZ)X(GMG*ETB$!I
          M[QP1Y'SW$!K`:?]&$-0M+OY5#'+&5=OWQ`'"8M*B`S3O,W$*DD*@`D!IOX_`
          MG\@HD%-/3$$^D4A5R@'-&2!)_^``$%13YZ#_8"?)@0!Q/E!%20!P5T&.5.WP
          M`+#*P%)91.WP30!P30!0^'5'3P(P4^'_X%=/3U(",``!^&;_S`$(\+QU&;NU
          MX!E0F_/2L?_H`+TP[9$&LQ!X=*&ZX:%!_Q;Q^'7"6[SA^^&7\$*@!O'_'=&7
          M\,,B=*$C8D+PJ"#OH[Y'[X'NHGFR32"=0'G]QO\JL11!#$$II!32SB2CH)6@
          M?W*P#$'MD"FB#+(+LM,`5_\>40S2QW`IHM)@^'77-M8A_WJP(R*C\,]1TP#=
          MT=<A*O'OX:`>8-%@(R(HPR)AD!V"_W2A[9'B9"AB$F>5H#_@';+G'1#%T+M@
          M;2D5P?N@@**_#$'O`=)AT8+75"#P5J(2_Q_4S;,>4)_1O*'X=6.P[,+O?,*H
          M$)_0W-)!8]`=,=J!_21A0Z@#H[,G*!A"!D'M4O_J]PD6G>(C@'E@I1`8,QU`
          M_^[0MQ`E@Y6B!ZD%->+&PE#_MQ`P(RFT^'4=NC_@HH$.8K\JLM81F("ZX=%"
          M.B!AG]#_$V+3YB(_$E8'Y?%@!E!TH/^7$9_0XC0=JXJ0SQ$H$961WG/D,<=A
          M[5'X;4_/(]/F_]!L>Q&^(1U1#N$>>*.@O+'_I1#QD.A$[P'MD!PFXG/=0?_A
          M$;\AEW$<@=P0LU+')0[2^RE(W`!GU@*8@.BB#G'9//\%IXJ0TJ+:@JEP]R$3
          MH?AM?D>[(>27E06AE(!6^'4^_B!Q_W,./L!^V)-_@-48T9M6<)110'S!J7!C
          M+GF`/G2"]C[`C"B-_X\&.#K\,#;)X(_V/L"1QI2D@!O_//>6;Y=\/E>8;YE_
          MFH^;G_],6)S/G=^>[Y_\/E>@[Z'__Z,/I!H^5Z3OI?^G#Z@</E?_J0^J'ZLO
          MK#L^5ZT?KBU$X=^P>K*OL[T^P#Y70D7@NN'WZ``;\>90+&BO__"],-J!__Q!
          M>Q+$EV>`$Q/F4.[0#S'_$W(&006P4C':@KYS?-$0(]O<$#Y7)P?C9V0G!-"V
          M`'<LP#'R^>-L63%/,0;Q.K]JK^WP!0@PX9>`PC$NTC#^=O)`W-)@8'E@&^';
          MP5/!ZT*PVH%K$O!P[8)VDB@2_Q,A/E<'ISY7NN'E4820&&'ONV`$T,AP+,!J
          MTP##(L)2_X00"+3R0"_1EY!@\`30NL+_(51UY3Y7=,+96C[`[V!-L/_68>^C
          M$3':%,.U"+($T-P`?G!9,"BS=F%H"`30KG%W?R'0Z%`-MGBA$_%VD7X(ZOW'
          MX$*[)+S3_C-TA^!Z;G'\<R%R_V<![]':@KSB[P'Y6!%E9MP0L[!7HM>S8B'^
          M=Q%SB"+7\13ATE(/TX&Q_F9^"`J1UN%-$#Y7[P&&V/^%@@BTPZ*W8.*#'R>(
          M;S[`__%`-=2R`/=`.)21$Y(O&I+_7:!3<"Y0/$I$X4'.E+\&(/OX4,MP51.@
          M\%!8<!YTU*#]5!!!L+#V`%=B"Y,LHA7QP_*`81$S+SDXTE*;]E_=H8/H?K[/
          M$P6Q<,?@)_WG<E+[H.$A$B!%``J@)('7YE#0P2=Q)WQ!4]+A"K"_6!',$=J"
          MXF3;T#Y7=5^03$!G$O#NT&PN0V`N_GJ],+RQ!O+3YF1Q(?&-8=_6,$[";K#.
          M)$/2+0?DCMC_%1!1$#X"/E<S$A/BJ=.[8/\3H7?QUB`1@N903D#;P=HQ_V`Q
          MO+$PX6``7_6HM_AF:1G^(N>POU(,LKRQ?*'[1/&0K\7@%?)DX#>Q(<M@+1Y@
          M&T$AS@%LN@"Z$"I<8FQK;<R!6'!?4F!9D$1)#N!A?;0V?0"T,````P`N````
          M```+``(``0```!X`<``!````'@```%)%.B!787!E;F)E:&5E<B!E;B!2;VUE
          M:6YE(#$S`````@%Q``$````6`````;[-Z]Q\&,(@X3G1$=.-X0#@F!+CJ@``
          M'@!"$`$````]````/$)$0S@U03!#,41&040R,3$Y-48S,#`Q,#1"-CA$-#%$
          M,C(R13$R0&5X8V@M<W)V,2YB<W<N8V\N>F$^`````$``.0#``63=Z\V^`0,`
          M\3\)!```'@`Q0`$````&````0D]55T4````#`!I``````!X`,$`!````!@``
          M`$)/55=%`````P`90``````#`/T_Y`0```,`)@```````P`V```````#`(`0
          M_____P(!1P`!````+@```&,]55,[83T@.W`]0E-7.VP]15A#2"U34E8Q+3DY
          M,#<Q-#$Q,C<S,EHM,3$V,P````(!^3\!````00````````#<IT#(P$(0&K2Y
          M"``K+^&"`0`````````O3SU"4U<O3U4]0E-7+T-./5)%0TE0245.5%,O0TX]
          M0D]55T4`````'@#X/P$````9````0F]U=V4@=F%N(&1E<B!%96US("A"4U<I
          M`````!X`.$`!````!@```$)/55=%`````@'[/P$```!!`````````-RG0,C`
          M0A`:M+D(`"LOX8(!`````````"]//4)35R]/53U"4U<O0TX]4D5#25!)14Y4
          M4R]#3CU"3U5710`````>`/H_`0```!D```!";W5W92!V86X@9&5R($5E;7,@
          M*$)35RD`````'@`Y0`$````&````0D]55T4```!```<PBM7)=^3-O@%```@P
          M8*OWV^O-O@$>`#T``0````4```!213H@`````!X`'0X!````&@```%=A<&5N
          M8F5H965R(&5N(%)O;65I;F4@,3,````>`#40`0```#T````\0D1#.#5!,$,Q
          M1$9!1#(Q,3DU1C,P,#$P-$(V.$0T,40P-3)&0T-`97AC:"US<G8Q+F)S=RYC
          M;RYZ83X`````"P`I```````+`",```````,`!A`U-[T"`P`'$-(+```#`!`0
          M``````,`$1`!````'@`($`$```!E````1T5!1U1%0E)/141%4E-/3U)$245!
          M3$=%345%3DM!3D5+4T%!34=!04Y-151"4E9!3D1%5D5.5$5235E.4TE.4TE%
          M3E-)4T1)5$I!34U%4D1!5$-(4DE35$5.14Y/545%4E-700`````"`7\``0``
          M`#T````\0D1#.#5!,$,Q1$9!1#(Q,3DU1C,P,#$P-$(V.$0T,40P-3)&0T-`
          :97AC:"US<G8Q+F)S=RYC;RYZ83X`````--$=
          `
          end

          Message 4 of 4 , Jul 19, 1999
            Beste Vriende

            In verband met Slabbert se klip in die bos, hieronder is 'n epos wat u mag
            intereseer.

[...]

            The government looks set to introduce the most ludicrous new legislation
            banning most law-abiding people from private firearm ownership. How angry
            would YOU be if you were told tomorrow to hand in your weapon at the nearest
            police station, with no compensation, or face a jail term?
            Think about it.
            PLEASE take the time to click on the link below which will take you to an
            on-line petition and fill in your details in order to sign the petition.
            Don't procrastinate. Do it now! It'll take maybe two minutes of your time
            and could save your life later.
            http://www.shooting-online.co.za/legislation/petition_post.htm
            <http://www.shooting-online.co.za/legislation/petition_post.htm>
            If you want more detail, you can follow the link below.
            http://www.shooting-online.co.za/legislation/default.htm
            <http://www.shooting-online.co.za/legislation/default.htm>

            Julian Turner
            Marketing Manager P O Box 84266
            Fax: +27 11 646 180
            Proton Technology (Pty) Ltd Greenside 2034
            www.prototech.co.za <http://www.prototech.co.za>
            Republic of South Africa. Tel: +27 11 486 0748

            begin 600 winmail.dat
            M&````$E032Y-:6-R;W-O9G0@36%I;"Y.;W1E`#$(`06``P`.````SP<'`!0`
            M!@`D`!@``@`U`0$@@`,`#@```,\'!P`4``8`)``>``(`.P$!"8`!`"$````Q
            M-$%&-C@X0C)%,T5$,S$Q.35&-C`P,3`T0C8X1#0Q1``8!P$$@`$`'@```%)%
[...]
            M``#="P``V0L``,`=``!,6D9UX'_5CP,`"@!R8W!G,3(U<C(,8&,Q`S`!!PM@
            M;I$.$#`S,P\69F4/DD\!]P*D`V,"`&-H"L!SA&5T`M%P<G$R``"2*@JA;F\2
            M4"`P`="%`=`V#Z`P-3`T%"'S`=`4$#1]!VT"@P!0`]3[$?\3"V(3X110$[(8
            M]!30>P<3%>0U%D\77Q.A"F`WGQ1C$](9<13!"%!P<`20A0M1=!.`1V]T:`W@
            MU"!"!O!D%>0V&G\;CQ\<DQ0P'.`=+QX\3&EGE&AT%>0X$8XR,R4112#R(`=M
            M($-%%>0Y3R4O%$`F7R=E>7("@S*_%C$1K!^@%C$IKP."1PG1?FLK)`Y0*Z\N
            MX2SO`X)4[PAP*R0/P"\..!^Q,$\#@OI"!T!T#>`K)"EQ'^PF*'\'$R>V#C`U
            MKREG-T4K!C?_'\XLF#=$+CDE$3K^,!8W1/\QERA!.OTS1S=$--8"D0CFJCL)
            M;S!#;V4.,#5$FO]%L45O1GE$A$:B10](WTB=_T@?1D]$GQ!@/7!.:D^!3S__
            M4$E$A%!R3M]2KU)M4>]0'_U3Y#D.4%<T6)%0LUB0`H)0<W1Y;`>0:`G@=(<`
            M`!-0`_!D8W1L"K'"7%KH861J=5H`!1"_)($#,18R#`$/4@'0-3K`#F,)P%KP
            M`S!S;F5X7R"P![`%L`#``G-S`%!S)F(U@`%`<V$3\%QK_0G@<`N06L];,PA@
            M6R`+@/IE6C!V8H`!0%PK##!<]/\E$%UW8&`$H`N`7:`E$%X&]&)A()!D`B!>
            MP%YF6F#S7"!E02`Q6<,.4%^_8,__8=\`46,<`*!<_V6O9KY9M/\/P&@_:4]J
            M7PY08P]LOVW/[6;<,P*"$Q!C7X!V<5P@)V=@-0!BL"!$`1!A=2DT\"!0"L!A
            M"<!A<#AH($8"(5]$."%I+74/D#ATT6E[`W%/6S-B/0L@<@E0?2(@('TB=S3[
            M3=$@@'`!T'A"7$]TWW7O;QI0>6`%$`(P+7H``V$ZA3/`;X,04W5B:@60ZG2#
            M$$0>83I?1!^Q>N__>_]]#WX??R=:4&=3#B%V<=]CU@Y0@#^!3X)64F*A(('\
            M($AG00207T0ZP83OA?]_AP^(&V(OB1\/D)5@"-!B^0JP=#AT/@^0-8&+OX'5
            MYY7PC<`+4'DO>A"($`L1_8XU<U]$)1&//Y!/D5^('_]_+XLOE]^8[8,R@M2$
            M"2A`]YN_6]^5E#F?CZ"?C*>G(/!$;V-U!X`",`70>=#?=Z:>E'B%#&`)4&,K
            M8*BX^7@A2'D>$9-A+G,+\!8Q_YK0/7`/P)-@KI*DKZ6_IT]_J%]>52MP)%%:
            M`&?$:!%A_PX@FY^P+[$_LD^S6#.P'Q#\9'DSP%Z10I&UXK5`M8#[G4$!@&Z#
            MD`!@"?!X<*H0]P(!7P")LF4`\*H06A`>$*4.4'8(D'=K"X!D*7#_O9($\`=`
            M$&$!0`X`G1)G,G^^]0(0'K`#,2"A$O(><&VA'D1#.EQ<@F!O>;'>;7H``Q`'
            MD,&@30W@`V#D<V\!@"!/`2`-X+S@6ES#5D4`P`,0+G9`=-^ZP""0M8!>09-B
            M>`%`9S)]!)!Y'.`H0<`AQB4(X7/N>,92Q0-Y!&,#(!+S`(#Y!9!L=FM1<1`.
            M<%\`R.+_`9``(,ERO>&J40'!R.$@8)\/<```<1`,T`&0("Y"HO_(V`Y0R9(T
            M\+70R@_+'\POOP_`<1`%@<W/SM_/[VPI<-UQ$&S-C])/TU4IS%PX(,?1+]8/
            MTT1B("@"D=<O_\DC'[#4W]F?VJ_;O\E0.L#_W0+)W]YOWW_,7"40W0_BC__C
            MG^2OR5`H0.&/YQ_H+^DT_PKY`S"U/[9/MU]=]0``#U;W'P`'D!YQ5@B!ZZ$*
            MA0J%WDD#H(WA=@"\`"`'@`5`<E,+8&)B!)`%0!-Q:WF38'`@[I%G8!.`!N!S
            M?BQG(`B1`B`$@?;`!"`GMP.@<0`38""9@`5`=?5PGWF@]L'&P0>0">!R+O/\
            M?1H7-&6!`$``4/*8"&!WK1.`=@.1]_)%P0!S^J]]E8%F'[#REP:P\T'"($7_
            M#W"3<020_=H?LC6!\I>Z8._$D`R"!,`"TBLZL&>@L_!,-C6S\!0P-38*A4;<
            M87@"OP/$^_`Q"H7$4_\%"/Y"O:`?,!#`'S!G8`T0?GD2\@B![I!:`,BA`6\@
            M`8XP65!%4DQ)3G9+^3'$@'2#0/=`_-$N3_T1F@%#\+R00&(?X"YYQT`N>M.@
            M`3_RXA+R9'T>8&$((V.Q[I#[\/,```#0R>IY^;K.$0",@@"J`$NI"U0"`!&@
            M`Q&AX!"M1`$1H6T`80!I`&P``'0`;P`Z`&(!$^%U`'<`90`N1`!V$V%N`&04
            MH7+'%*$4L!-0<P!`%"$6$-L4D!308Q/A%-!Z$V$1H/]"H/Y"'S`@@'E!0L&6
            M@@X'OZPE#"\--Q>4#A_]U54+4#\'7PAO"7\*CPN0))!T</`Z+R]H*\`:$#KQ
            MR'".:/=`F9$-86TO=NNP__VA#<\.WP_F@D`0CQ&?)V5:1B?A:!/!$]!P%`$O
            M_RHA*9`3\!-0%+(6<A.0$]#_%M`ID!0R$W`5D!50%K034/\J,!3P%5(5U!=_
            M&(^L4B'O_R+_&W\<B^WTQ5+K\N[?[^__0L%>$JTP^CWN"[2?-8_P7XOQ;S<W
            M5%I@(&=OC>%F;JI#0P!O:_C`00$@MPOP^7+WP&3)L,%@=#YA=FW"\#\A=6=@
            MPM%SL"!U7H!W/S!E`&`N@(00:1]V4/<P_2!E,D#E87<M;_7@.E!G<JUP;\$@
            MP6!F_X+A1&!SX/T0\U&:P$Z`_A"?`"`Z,%Z`+G#WD'`N(3!].C`@M_'&,/C0
            MDS`/T5D,3U7W,,%@:68@>7^3,/C0^;$_T0_1"_!`\'+_]\!"`#_ATO%>0.Z1
            M2('X$/_\X*J@0K'X\4"R7H#^$/,Q_T1@QU#$`?9`ZQ!"DO=P,0'[>?`Z("`C
            M8:UP'[!,Y5[P[43084"!TZ!JQ'$_T&40_&T_.#\Y1*Y/.D\[7SQO?SU^K;%'
            M$!G1P$!XD/HF4*!,14%313_087#@_T"C>*`PP#_2R(#$`%;`0K'?0+*MHD@1
            M/T!"`'?WD#$P_4U!;$^!6&)(@C_A_2%V4/XMDV)$87B@0I/U0IK`6V'_2G;K
            ML.L0Q(#XP.Z1O'#W\OT_X7-S\%G470;Z)JH`<2#X<G%UQK$_T$4AJA!YD'\?
            MP.Z0A!%&P*H`5S%-D7>Z(?3`=&&F6V;Y0'E((?YT1X#U<.Z0DT#"<$8@2&/_
            M7Y%8\O5"QT!'HCG`>,%*H_^38,!P0Z'&P?HF'B8?/#=5^2$_+W=L0##@,*#$
            MP&]QKBUV4)-B#60O0BDO70;^7_BA5U`P,``@_D$W525ON&XS,+/P)L\GTA<G
            MX?X_*6\4D'1R*O(J<A/P$]#C$Y`5,&<`+1/A%3`3L/]UDA2R%M@J,!.P%+!U
            MT!.0_Q80$[`3<'5R=A(J,"GP%+#[=7)XEE\IX1/P%A`3T!30YRF2$U`H/PM^
            M<V]T?W6/_W:?=Z]XOWG/>M@M_Y:1+\R_;$]M7VYO;W*$DS=<24AE__T@P$!)
            M@<%@7J3W<$B"OH#_[J#`$%M@2<):"VC?:>]J__^&?X>/B);(%6]_)8X#<`.`
            M^W'/<M8Y?(]]GWZO?[^`S_N!UA529A-A%'`3LGK?)T?_+#"8_YH/FQ^<+YT_
            MGD^?7/^$GX6ODB^3/Y1-BB]03E)?_U-O5']5B+(!-U^NOU$_K\]7L-^Q[U5_
            M2AE@:?TA5/]*P$91M+^OG[?ON/^RS[/5ODW^$&30JS+!P6+09S[`(P4(!0A0
            M($_\H7@@<#@T,C;_(,+\!,$ZR0-7-#8#D#@P5W;WP+=<(+N1R2!HO6`_0&='
            M8(0H4!\0*2!,=!Z0?<+\1PS1'["]D/-@O^`S_S,0POR//Y!$LZB1#ZJC8D%_
            M7"#S4#$P#6BSF97O$#`T^R:O<K@4)^&B5BGP+#"C,M^C,A2P*Y(6O!(>.*%/
            MU']_U8^E-*A_J8K/+QM5LY\@LE+XD'5B3'%F$E-7`>U-@$%$X%L`803Y!5,"
            M@>?&%_N@QL`P-_N@M$\T;S>]SS:/KEE])^'H\`````,`+@``````"P`"``$`
            M```>`'```0```!X```!213H@5V%P96YB96AE97(@96X@4F]M96EN92`Q,P``
            M``(!<0`!````%@````&^TFEO7[`2^;P^;!'3C>$`X)@2XZH``!X`0A`!````
            M/0```#Q"1$,X-4$P0S%$1D%$,C$Q.35&,S`P,3`T0C8X1#0Q1#(R,D4P1D!E
            M>&-H+7-R=C$N8G-W+F-O+GIA/@````!``#D`\,X>;&G2O@$#`/$_"00``!X`
            M,4`!````!@```$)/55=%`````P`:0``````>`#!``0````8```!"3U5710``
            M``,`&4```````P#]/^0$```#`"8```````,`-@```````P"`$/____\"`4<`
            M`0```"L```!C/553.V$](#MP/4)35SML/4580T@M4U)6,2TY.3`W,C`P-#,V
            M,C1:+34```(!^3\!````00````````#<IT#(P$(0&K2Y"``K+^&"`0``````
            M```O3SU"4U<O3U4]0E-7+T-./5)%0TE0245.5%,O0TX]0D]55T4`````'@#X
            M/P$````9````0F]U=V4@=F%N(&1E<B!%96US("A"4U<I`````!X`.$`!````
            M!@```$)/55=%`````@'[/P$```!!`````````-RG0,C`0A`:M+D(`"LOX8(!
            M`````````"]//4)35R]/53U"4U<O0TX]4D5#25!)14Y44R]#3CU"3U5710``
            M```>`/H_`0```!D```!";W5W92!V86X@9&5R($5E;7,@*$)35RD`````'@`Y
            M0`$````&````0D]55T4```!```<P?G866&G2O@%```@P,.8H<&G2O@$>`#T`
            M`0````4```!213H@`````!X`'0X!````&@```%=A<&5N8F5H965R(&5N(%)O
            M;65I;F4@,3,````>`#40`0```#T````\0D1#.#5!,$,Q1$9!1#(Q,3DU1C,P
            M,#$P-$(V.$0T,40P-3)&1$5`97AC:"US<G8Q+F)S=RYC;RYZ83X`````"P`I
            M'@`($`$```!E````0D535$564DE%3D1%24Y615)"04Y$34544TQ!0D)%4E13
            M14M,25!)3D1)14)/4RQ(24523TY$15))4TY%4$]35T%454U!1TE.5$5215-%
            M15)"3U57159!3D1%4D5%35-365-410`````"`7\``0```#T````\0D1#.#5!
            M,$,Q1$9!1#(Q,3DU1C,P,#$P-$(V.$0T,40P-3)&1$5`97AC:"US<G8Q+F)S
            .=RYC;RYZ83X`````__4=
            `
            end