Re: [calvyn] Nog 'n nuwe Nedl Bybelvertaling?

  • Stini Vorster
    Message 1 of 7 , Nov 1, 2006
      Wys jou net, as jy dink jy kan maar aan die Here se Woord verander is daar geen paal of perk nie.

      Nico van der Dussen <calvyn@...> wrote:

      On 30 Oct 2006 at 10:05, svz@... wrote:

      > http://allafrica.com/stories/200610270876.html
      >
      > S van Zyl.

      Dit is skokkend!

      Die berig begin met:

      "A new Bible translation is causing controversy after it cut out difficult parts surrounding
      economic justice, possessions and money."

      Dit is noodsaaklik om kennis te neem van die res van die berig.

      Dankie dat dit onder ons aandag gebring is.

      Groete

      Nico
      www.vddb.co.za___________________________
      N van der Dussen
      VDDB
      Posbus 13488, CLUBVIEW, RSA, 0014
      Tel +27 12 664-2300
      Faks +27 12 644-2902
      Sel +27 82 374 2757

      ___________________________________

    • Jan Stander
      Message 2 of 7 , Nov 2, 2006
        Jan Stander :-

        > Wys jou net, as jy dink jy kan maar aan die Here se Woord verander is daar geen paal of perk nie.

        Ons weet mos darem wat vir hierdie Hollander wag!

        Openbaring 22:19 �En as iemand iets van die woorde van die boek van hierdie profesie wegneem, dan sal God sy deel wegneem uit die boek van die lewe en uit die heilige stad en uit die dinge waarvan in hierdie boek geskrywe is.

        Maar heelwaarskynlik het die Hollander ook hierdie gedeelte van die Heilige Skrif weggelaat. Is seker ook 'n deel wat "moderne" Christene volgens hom nie letterlik opvat nie!

        Jan

> [...]
        >
        > Dit is noodsaaklik om kennis te neem van die res van die berig.
        >
        > Dankie dat dit onder ons aandag gebring is.

      • henry jackman
        Message 3 of 7 , Nov 2, 2006
          Genade vir julle en vrede.
          Ek skryf hier uit Deltona, Florida, VSA.
          Nic Lee het die Calvynepos by my aanbeveel.
          Ek reaggeer op jou regverdige verontregting wat Nico van der Dussen
          aanspreek oor die nuwe Nederlandse Bybel Vertaling.

          Die info wat ek meedeel het eerstens direk betrekking op die Engelse
          Vertalings, meer nog, spesifiek in verband met die Puriteinse Calvinistiese
          inslag wat onverdund en onvervals na ons toe deurkom. Spesifiek dan, wat
          my aangewakker het om vir julle te skryf wat Bybels betref, om die die New
          Geneva
          Study Bible en dan ook The Reformation Study Bible aan te beveel.
          By www.ligonier.org sal jy n magdom van bronne kry, waar RC Spoul baie
          aspekte van die Gereformeerde Teologie dek in sy meer as 60 boeke,
          hy preek ook oor 300 radio stasies, en is
          ook elke dag op TV, soos JohnMcArthur wat Sondae op TV is.

          Baie van die Puriteinse geskrifte wat Don Kistler voorheen op die tafel
          gebring
          het deur Soli Deo Gloria Publications, is ook nou by Ligonier beskikbaar.
          Ligonier werk daaraan om van hulle bronne aan Teologiese Fakuteite
          beskikbaar
          te stel.

          Weet julle van www.stillwatersrevival.org, PuritienseBronne, www.ccel.org
          met al
          die klassieke literatuur, en John McArthur, www.gracetoyou.org
          Dit lyk my ons het dieselfde stryd met die Liberaliste wat Andrew Murray ook
          gehad het