Re: [calvyn] Betr: Wat word bedoel met die 'bevel' van die RB ?

  • 9220050419 Le Cornu
    Message 1 of 13 , Oct 31, 2005
      "Dit is binne 'n konteks van die voorafgaande. As sulks moet ek dus die aanhaling wat verskaf is as buite konteks beoordeel."

      Indien die aanhaling SONDER VERWYSING gegee is, sou die bogenoemde aanklag kon staan, anders is dit heeltemal ongegrond.

      In my aanhaling van Calvyn, is die bron in die voorafgaande woorde gegee: "In Calvyn se preek oor 2 Sam 6:6-12, merk hy op ..."

      'n Goeie student van Calvyn sou vra vir meer van die konteks om 'n aanhaling beter te verstaan, i.p.v. om te skuil agter die sogenaamde 'tekort' van die aanhaling.

      Dit blyk dat die INHOUD van die aanhaling, eerder as die KONTEKS van die aanhaling die grootste probleem blyk te wees in die 'verstaan' van die aangehaalde leser hierbo ?

      Groete

      Slabbert Le Cornu __________________________
      12610356@... Sel. 083 660 1578
      Dei Gratia Boeke: Posbus 20496 Noordbrug 2522
      Telnr.018 299 1839 Faks: 018 294 8952

      >>> calvyn@... 2005/10/29 10:43 >>>

      My ervaring van die bietjie Calvyn wat ek gelees het, is dat hy die
      uiteensetting van die Woord oor talle bladsye skilder en dat dit gevaarlik is
      om 'n enkele paragraaf op sy eie aan te haal.

      Soos ek gesê het, ek het nog nie baie Calvynwerke gelees nie, en mag
      heeltemaal verkeerd wees.

      Wanneer ek egter sien dat 'n aangehaalde paragraaf met 'n woord soos
      "Moreover" begin, dan is dit vir my duidelik dat die paragraaf nie op sy eie
      kan staan nie. Dit is binne 'n konteks van die voorafgaande. As sulks moet
      ek dus die aanhaling wat verskaf is as buite konteks beoordeel.

      Groete

      Nico

      On Friday 28 October 2005 10:31, 9220050419 Le Cornu wrote:
> [...]
      > ontevredenheid met die optrede deur Ussa dood te slaan. Dit het Dawid tot
      > stilstand geruk en laat terugkeer na God se Wet, na hoe God gesê het die
      > erediens ingerig moes word. Wat gaan dit vat om die moderne Christendom
      > tot stlistand te ruk, hoeveel mense doen dinge, uit ywer vir God, soos
      > hulle goeddink en vra nie wat eis God nie. In daardie opsig sal ek maar
      > met Calvyn moet saamstem.
      >
      > Vermaan mekaar en dit des te meer namate julle die dag sien nader kom. Pa
      > egter ook op dat julle mekaar nie verteer nie.
      > Daarom sal ek maar net sê, kom ons reformeer.

      Yahoo! Groups Links