RE: [calvyn] Die Woord van God

  • HJ van Dijk
    Message 1 of 2 , Sep 30 1:47 AM
      Nico, hier by my vries die ding by die eerste skerm van die dokument. Sal
      later weer probeer. 'n Email aan hulle kontakpersoon hop ook, sien
      hieronder.
      Groete
      Hennie
      This is the Postfix program at host smtp6.wanadoo.nl.

      below could not be delivered to one or more destinations.

      delete your own text from the message returned below.

      The Postfix program

      <heinz@...>: host nav-gw3.mweb.co.za[196.2.42.2] said: 550 5.1.1

      <heinz@...>: Recipient address rejected: User unknown in relay

      recipient table (in reply to RCPT TO command)

      Date: Fri, 30 Sep 2005 08:21:39 +0200

      Dag,

      ek het op die volgende webtuiste afgekom:

      Die Woord van God

      versus

      Die 1983 vertaling

      http://www.bybel.freeservers.com/main.html