Fw: [calvyn] Re: Die oujongkêrel op die walle van di e Tiberrivier (= Pous)

  • Barend Wesseloo
    Message 1 of 1 , Jun 30, 2004
      Net soos die Gereformeerde Kerke in die wêreld verskillende "gesigte" het,
      wat wissel van streng gereformeerd soos ons dit sou sien tot baie liberaal.
      Die Roomse kerk het dieselfde verskeidenheid, wat wissel van streng Rooms
      soos in Ierland en Italië wat elkgeval van mekaar verskil. Terloops Mel
      Gibson is 'n Ierse Rooms Katoliek wat baie sterk Maria vereerend is. Terwyl
      in ander lande word die Christus kind en heiliges aanbidding weer voorop
      gestel. Die Roomse akkomodeer al hierdie en in meeste gevalle on-bybelse
      sienings, omdat buite die kerk (roomse kerk) geen saligheid is nie. Niemand
      in die Roomse kerk breuk van die kerk maklik nie, dit is 'n moeilike proses
      omdat die tradiese en vrees so 'n groot rol in die kerk speel. Selfs Luther
      het lank geneem om die stap te neem en hy self kon nie vergenoeg gaan nie.
      Ons as protestante wat werklik bevry is van die juk van Satan, besef nie
      waardeur die Roomse lidmate gaan nie. Hulle is vasgevang in 'n geloof wat
      hulle denke beinvloed en selfs manupileer, want vrae oor die geloof en Bybel
      word nie geduld nie, wat die priester en pous sê is korrek en word net
      aanvaar.
      As jy iets sou bevraagteken word dit as sonde gesien waarvoor jy weer moet
      bieg by die priester en dan moet jy weer meer doen om die skaal in balans te
      kry en dan lê die vagevuur nog voor. 'n Eindlose kringloop waarin jy beland
      waar geen uitkoms is, sonder 'n ware bekering nie.
      Dan is daar sowaar Gereformeerdes wat niks fout met die Roomse sien nie, net
      dat hulle bietjie anders as ons glo, maar hulle is ook mos Christenne. So
      lank as wat ons nie besef dat hulle nie Christenne is nie en dat hulle
      geloof niks Christelik is nie, sal ons hulle nie kan help nie en dan gaan
      hulle meer veld wen as ons.

      Barend