EL SHADDY

  • Koos Opperman
    Message 1 of 7 , Sep 1, 2003
      Kan iemand dalk help?

      EL SHADDY word vertaal as God Almagtig in ons ou Bybels.
      Nou verneem ek dat ons weet eintlik nie wat beteken SHADDY nie.

      Mooidag

      Koos Opperman
      Naboomspruit
      RSA
    • Nico van der Dussen
      Message 2 of 7 , Sep 1, 2003
        Het Oom dalk 'n teks waar dit voorkom?

        Dankie

        Nico

        On 1 Sep 2003 at 12:58, Koos Opperman wrote:

> [...]
        >
        > EL SHADDY word vertaal as God Almagtig in ons ou Bybels.
        > Nou verneem ek dat ons weet eintlik nie wat beteken SHADDY nie.

        www.vddi.co.za___________________________
        N van der Dussen
        VDDi
        Posbus 13488, CLUBVIEW, RSA, 0014
        Tel +27 12 663-2710
        Faks +27 12 663-2808
        ___________________________________
      • Nico van der Dussen
        Message 3 of 7 , Sep 1, 2003
          Volgens die Strong konkordansie wat saam met E-Sword kom:

          Gen 17:1 And when Abram87 was1961 ninety8673 years8141
          old1121 and nine,8672 the LORD3068 appeared7200 to413 Abram,87
          and said559 unto413 him, I589 am the Almighty7706 God;410
          walk1980 before6440 me, and be1961 thou perfect.8549

          H7706
          shadday
          shad-dah'ee
          From H7703; the Almighty: - Almighty.

          H7703

          sha^dad
          shaw-dad'
          A primitive root; properly to be burly, that is, (figuratively) powerful
          (passively impregnable); by implication to ravage: - dead, destroy (-er),
          oppress, robber, spoil (-er), X utterly, (lay) waste.

          Groete

        • Attie Juyn
          Message 4 of 7 , Sep 1, 2003
            Sover ek weet, is dit eintlik EL SHADDAI, wat in die 53-vertaling ook vertaal is met Here van die leërskare (in Gen. 17:1 met God, die Almagtige).

            Groete
            Attie

            Hierdie boodskap (en aanhangsels) is onderhewig aan beperkings en 'n vrywaringsklousule. Volledige besonderhede beskikbaar by http://www.puk.ac.za/itb/e-pos/disclaimer.html , of by itbsekr@....

            This message (and attachments) is subject to restrictions and a disclaimer. Please refer to http://www.puk.ac.za/itb/e-pos/disclaimer.html for full details, or at itbsekr@...

            >>> opperman@... 2003/09/01 12:58:14 PM >>>

          • Carsten Linke
            Message 5 of 7 , Sep 1, 2003
              En sover ek weet, is "HERE van die leërskare" in Hebreeus "Jahweh
              Sebaot".

              Nou het ons eers hulp nodig :-).

              Groete
              Carsten

              Message 6 of 7 , Sep 1, 2003
                Volgens die E-Sword stelsel kom EL SHADDAI in die volgende tekste
                voor:

                <Gen 17:1> Toe Abram nege en negentig jaar oud was, het die
                HERE aan Abram verskyn en vir hom gesê: Ek is God, die Almagtige;
                wandel voor my aangesig, dan sal jy opreg wees.

                <Gen 28:3> En mag God, die Almagtige, jou seën en jou vrugbaar
                maak en jou vermeerder, sodat jy 'n menigte van volke kan word.

                <Gen 35:11> Verder sê God vir hom: Ek is God, die Almagtige. Wees
                vrugbaar en vermeerder. 'n Nasie, ja, 'n menigte van nasies, sal van
                jou afstam, en konings sal uit jou lendene voortkom.

                <Gen 43:14> En mag God, die Almagtige, julle barmhartigheid
                verleen by die man, sodat hy julle ander broer en Benjamin saam met
                julle kan laat trek! En ek--as ek van kinders beroof is, dan is ek beroof.

                <Gen 48:3> En Jakob het vir Josef gesê: God, die Almagtige, het aan
                my verskyn by Lus, in die land Kanaän, en my geseën

                <Gen 49:25> van die God van jou vader, wat jou help, en met die hulp
                van die Almagtige wat jou seën met seëninge van die hemel daarbo,
                met seëninge van die watervloed wat daaronder lê, met seëninge van
                borste en moederskoot.

                <Exo 6:3> (6:2) En Ek het aan Abraham, aan Isak en aan Jakob
                verskyn as God, die Almagtige, maar met my Naam HERE het Ek My
                nie aan hulle bekend gemaak nie.

                <Num 24:4> Die hoorder van die woorde van God spreek, hy wat die
                gesigte van die Almagtige sien, wat neerval en geopende oë het.

                <Num 24:16> Die hoorder van die woorde van God spreek, en hy wat
                die wetenskap van die Allerhoogste ken, wat die gesigte van die
                Almagtige sien wat neerval en geopende oë het.

                <Rth 1:20> Toe antwoord sy hulle: Noem my nie Naómi nie: noem my
                Mara, want die Almagtige het my baie bitterheid aangedoen.

                <Rth 1:21> Vol het ek weggetrek, maar leeg het die HERE my laat
                terugkom. Waarom sou julle my Naómi noem, terwyl die HERE teen
                my getuig het, en die Almagtige my kwaad aangedoen het?

                <Job 5:17> Kyk, gelukkig is die man wat God kasty; verwerp daarom
                die tugtiging van die Almagtige nie.

                <Job 6:4> Want die pyle van die Almagtige is in my, waarvan my gees
                die gif indrink; die verskrikkinge van God stel hulle teen my op.

                <Job 6:14> Vir die moedelose moet daar liefde wees van die kant van
                sy vriend, ook al laat hy die vrees vir die Almagtige vaar.

                <Job 8:3> Sou God die reg verdraai, of die Almagtige die geregtigheid
                krenk?

                <Job 8:5> As jy na God soek en die Almagtige om genade smeek,

                <Job 11:7> Kan jy die dieptes van God peil? Of sal jy kan deurdring
                tot by die volmaaktheid van die Almagtige?

                <Job 13:3> Maar ék sal met die Almagtige spreek, en ek verlang om
                te pleit by God.

                <Job 15:25> omdat hy sy hand uitgesteek het teen God en die
                Almagtige getrotseer het

                <Job 21:15> Wat is die Almagtige dat ons Hom sou dien? En wat
                baat dit ons dat ons biddend by Hom aandring?

                <Job 21:20> Sy eie oë moes sy ongeluk sien, en sélf moes hy drink
                van die grimmigheid van die Almagtige.

                <Job 22:3> Het die Almagtige daar belang by dat jy regverdig is? Of is
                dit voordeel vir Hom dat jy onberispelik wandel?

                <Job 22:17> wat tot God gesê het: Bly ver van ons af! en: Wat kan
                die Almagtige ons aandoen?

                <Job 22:23> As jy tot die Almagtige terugkeer, sal jy gebou word; as
                jy die onreg verwyder uit jou tent.

                <Job 22:25> Dan sal die Almagtige jou gouderts wees en stawe silwer
                vir jou.

                <Job 22:26> Want dan sal jy in die Almagtige jou verlustig en jou
                aangesig tot God ophef.

                <Job 23:16> En God het my hart week gemaak, en die Almagtige het
                my verskrik.

                <Job 24:1> Waarom het die Almagtige vir Hom geen geregstye
                voorbehou nie, en sien die wat Hom ken, nie sy geregsdae nie?

                <Job 27:2> So waar as God leef wat my my reg ontneem het, en die
                Almagtige wat my siel bitterheid aangedoen het--

                <Job 27:10> Of sal hy hom kan verlustig in die Almagtige, God altyd
                kan aanroep?

                <Job 27:11> Ek sal julle onderrig aangaande die hand van God; wat
                by die Almagtige is, sal ek nie verberg nie.

                <Job 27:13> Dít is die deel van die goddelose mens by God en die
                erfdeel van die tiranne wat hulle van die Almagtige ontvang:

                <Job 29:5> toe die Almagtige nog by my was, my kinders rondom my;

                <Job 31:2> Wat tog is die lot wat God daarbo beskik, en die erfdeel
                van die Almagtige uit die hoogtes--

                <Job 31:35> Ag, as iemand my maar wou aanhoor! Kyk hier my
                handtekening (laat die Almagtige my antwoord!) en die skrif wat my
                teëparty geskrywe het!

                <Job 32:8> Maar dit is die Gees in die mens en die asem van die
                Almagtige wat hulle verstandig maak.

                <Job 33:4> Die Gees van God het my geskape, en die asem van die
                Almagtige maak my lewend.

                <Job 34:10> Daarom, manne van verstand, luister na my: Ver is God
                van goddeloosheid en die Almagtige van onreg!

                <Job 34:12> Ja waarlik, God handel nie onregverdig nie, en die
                Almagtige verdraai nie die reg nie.

                <Job 35:13> Sekerlik, na nietige klagte luister God nie, en die
                Almagtige slaan daar geen ag op nie.

                <Job 37:23> Die Almagtige--ons vind Hom nie; Hy is groot van krag,
                maar die reg en die volheid van geregtigheid krenk Hy nie.

                <Job 40:2> (39:35) Wil die berisper met die Almagtige twis? Laat hy
                wat God teregwys, hierop antwoord!

                <Psa 68:14> (68:15) Toe die Almagtige konings daarin verstrooi het,
                het dit gesneeu op Salmon.

                <Psa 91:1> Hy wat in die skuilplek van die Allerhoogste sit, sal vernag
                in die skaduwee van die Almagtige.

                <Isa 13:6> Huil julle, want die dag van die HERE is naby; hy kom as
                'n verwoesting van die Almagtige.

                <Eze 1:24> En as hulle gaan, het ek die geruis van hulle vlerke
                gehoor soos die geruis van baie waters, soos die stem van die
                Almagtige--'n gedruis soos die gedreun van 'n leër. As hulle staan, het
                hulle hul vlerke laat sak.

                <Eze 10:5> En die geruis van die gérubs se vlerke is gehoor tot in die
                buitenste voorhof, soos die stem van die almagtige God as Hy spreek.

                <Joe 1:15> Ag, die dag! Want naby is die dag van die HERE, en hy
                kom soos 'n verwoesting van die Almagtige.

                Groete

                Nico

              • Dr Francis Nigel Lee
                Message 7 of 7 , Sep 1, 2003
                  EL SHADDAI = God Drie-enig Wat skud en voed. Nik Lee OZ