Waarom nie Cloete en Totius?

  • Nico van der Dussen
    Message 1 of 21 , May 1, 2003
      > Ek hoor ook hierdie oproep en sal dit graag wil verstaan. Daarom sal
      > ek graag wil weet wat die redes is waarom ons nie van die
      > 'Totiusberyming' en die 'Cloeteberyming' mag praat nie?

      Dalk sodat mense ontmoedig word om te gaan ondersoek instel na die
      "sekulêre werke" van Cloete? Ek weet nie..

      Nico
    • Paul Kruger
      Message 2 of 21 , May 1, 2003
        "Nee, ek weet nie van so 'n skrywe nie, maar het wel
        gehoor dat ons liewer nie meer van die "Cloete beryming" moet praat nie,
        maar moet verwys na die 1937-beryming en die 2001-beryming onderskeidelik -
        miskien was daar 'n skrywe van die Admin Buro in die verband."

        Ek hoor ook hierdie oproep en sal dit graag wil verstaan. Daarom sal ek
        graag wil weet wat die redes is waarom ons nie van die 'Totiusberyming' en
        die 'Cloeteberyming' mag praat nie

        * Daar is geen "verbod" om van die Cloete-beryming en Totius-beryming te praat nie. Die sinode het bloot geoordeel (1) dat by beide berymings daar ook berymings uit die pen van ander digters opgeneem is en (2) dat beide berymings ook 'n kerklike keuringsproses/meewerkingsproses deurloop het en dat dit nie bloot op die naam van die digter geplaas kan word nie. In die jongste omdigting is daar ook van Lina Spies en andere berymings opgeneem.

        *'n Analogie wat gedeeltelik opgaan: 'n Kommissierapport word as reël nie gekoppel aan die naam van die persoon wat die konsep opgestel het nie, aangesien die konsep langs die pad veranderings ondergaan het totdat die kommissie (of vergadering van kerke) wat dit goedkeur, daarvoor verantwoordelikheid neem.

        PPK

      • Slabbert Le Cornu
        Message 3 of 21 , May 2, 2003
          Ek dink soos met die vertalingkwessie, die mense nogsteeds sal praat van die
          TB en die CB, soos daar bv. gepraat word van die OAV en die NAV.

          Slabbert Le Cornu
          Esra Instituut: Posbus 19105 Noordbrug 2522 Suid-Afrika
          Web: esra-instituut.tripod.com E-pos: esra@...

        • bouwe.vandereems@za.didata.com
          Message 4 of 21 , May 4, 2003
[...]

            Klink vir my soos Newspeak. Nie besef die kerk is so polities nie.

            - Bouwe

            This email and all contents are subject to the following disclaimer:

            "http://www.didata.com/disclaimer.asp"