RE: [calvyn] Lewe na die dood

  • BertusBreytenbach
    Message 1 of 20 , Oct 31, 2000
      At 11:09 AM 31/10/2000 +0200, Pieter wrote:
      >Die argument oor die relativiteit van tyd gaan nie vir op in die gesprek
      >nie. Onthou, die argument was dat gelowiges se siele voortlewe by God totdat
      >dit weer herenig word met hulle liggame met die wederkoms van Christus.
      >Ongelowiges gaan dood en hulle bly dood tot met die wederkoms en die finale
      >oordeel.

      BB:Goed, ek stem saam, relatiwiteit is nie regtig van belang in die
      argument nie. Om te bevestig, gelowige mense het dus geen liggame terwyl
      hulle na hulle stoflike dood voortlewe by God? Die siel van die oorlede
      wedergebore mens leef dus liggaamloos voort as 'n geesteswese in die hemel?
      Iewers moet daar Bybeltekste wees. Jesus het egter wel na die hemel
      opgevaar met 'n nuwe verheerlikte liggaam - hoekom? Iemand wat 'n
      verklaring het vir Opb 20:5?

      >Dus, volgens die argument van relatiwiteit, word twee mense in dieselfde
      >verwysingsraamwerk verskillend geraak deur die relatiwiteit van tyd. Dit kan
      >tog nie en is ook nie meer volgens Einstein se teorie nie.

      BB: Spesiaal: As twee liggame relatief tot mekaar teen 'n konstante
      snelheid beweeg, verskil hul tydsverlooptempo. Twee liggame wat stilstaan
      relatief teenoor mekaar, se datums verskil.
      Algemeen: Gravitasie beïnvloed tydsverlooptempo. Op die swaarder sonmassa
      verloop tyd stadiger as op die aarde

      >Wat ek dus bepleit is konkrete antwoorde op die vraagstuk (bv Fil 2:5
      >sê...), nie allerhande filosofiese beredeneringe van die saak nie.

      Jammer, my bedoeling was nie om te filosofeer nie, net om uit te wys dat
      tyd nie absoluut is nie.

      Groete
      Bertus
    • BertusBreytenbach
      Message 2 of 20 , Oct 31, 2000
        At 11:48 AM 31/10/2000 +0200, Paul wrote:
        >Daar is ook die bewering gemaak dat die
        >ewigheid moontlik aan die anderkant van die liglyn van die ligkeel waarin
        >ons nou is le. Behalwe dat dit fisise snert is, is dit ook Bybelse snert.
        >
        >Ek gesels graag met enige iemand oor Bybelse waarhede en ek leer graag by
        >almal. Maar laat ons onthou van wat in Mat. 12:36 staan en laat ons met
        >versigtigheid praat.
        >
        >Groete
        >Paul Fourie.

        Reg, ek sal versigtiger wees om Opb 20:5 in relatiewe tydsperspektief te
        stel. Wat is jou siening van Opb 20:5 as chillias Paul? Stel dit gerus, ek
        sal jou nie daarop veroordeel nie.

        Groete
        Bertus
      • Dr Francis Nigel Lee
        Message 3 of 20 , Oct 31, 2000
          Meeste Anabaptiste (nes SDA en JGs as hul moderne nasaat) het die
          onsterflikheid v.d. siel verloën en die
          sieleslaap tussen dood en wederopstanding voorgestaan.
          Calvyn en Boettner skryf mooi daarteen. So ook Dr. K. Dijk in sy
          ,,Tusschen Sterven en Opstanding." Dr. Lee

          Message 4 of 20 , Nov 2, 2000
            Los nou maar Einstein se goeters. Ons horlosies is eenvoudig en
            ons geloof eweneens eenvoudig oor dat ons hemel toe gaan.

            Groete
            Leonard

> [...]
            wat stilstaan
            > relatief teenoor mekaar, se datums verskil.
            > Algemeen: Gravitasie beïnvloed tydsverlooptempo. Op die

            ___________________
            www.vddb.co.za
            Leonard van der Dussen
            VDDB