video of BV at Carnaval

  • Dr. Lapin
    Message 1 of 2 , May 31, 2010
      Después de un fantástico esfuerzo de toda la comunidad de Buena Vista para el Carnaval, estoy una vez más muy orgulloso de ser asociado con BV. Fue un día muy lindo y muy emocionante. ¡Gracias a todos!

      Cargué un vídeo de los niños de BV en el desfile del Carnaval, bailando y cantando, justo antes del comienzo del desfile. Sacado de bien cerca, el vídeo sigue por tres minutos. Es un archivo de casi 350 MB, así que pueda demorar algunos minutos antes de que su navegador pueda tocarlo. El sitio es mi personal. http://www.drlapin.org/Josi/BV.Carnaval.AVI

      ¡Disfruten de nuestr@s hij@s!

      Saludos,

      Blair
      ________________________

      After a fantastic effort from the whole BV community for Carnaval, I am again proud to be associated with Buena Vista. What a great day! Thanks to everyone!

      I uploaded a video of the BV kids in the parade, singing and dancing just before the start of the parade. Taken up close, the video is three minutes long. The file is almost 350 MB, so it may take a few minutes to load fully in your browser. It's my personal website: http://www.drlapin.org/Josi/BV.Carnaval.AVI.

      Enjoy the video of our kids.

      Saludos,

      Blair
    • Dr. Lapin
      Message 2 of 2 , May 31, 2010
        Yo tengo una pantall de 15" y apenas cabe. Si no ves dónde tocarla, debes de poder teclear la barra de espacio para arrancar la película.

        I have a 15" screen and the movie barely fits. If you don't see where to play it, you should be able to hit the space bar to start the movie.