Online dari rumah , Pendaftaran percuma.bayaran mingguan,diakui dimalaysia..real business.

  • Corona Jo
    Message 1 of 9 , Jan 4 8:54 AM

      You Are In Danger of Losing Your Site

      Assalmkm/salam sejahtera
      Lihat lesen perniagaan serta sijil halal diatas

      (boleh dilihat hanya dalam email sahaja tidak dalam group post)

      Bekerja mengikut waktu anda,
      Pc to pc ,hanya dirumah,

      Perniagaan yang tiada batasan,

      Daftar percuma dahulu disini http://www.vemmabuilder.com/548479505/corbiz
      dan anda diberi laman web percuma
      Setiap minggu anda akan dibayar.

      saya tidak bergurau dengan anda.
      Lihat cek yang saya telah terima

      Anda hanya perlu menghantar email promosi laman web anda sahaja amat mudah.
      Saya tahu tentu anda sedang berfikir ....
      1. Tak tahu dimana mahu dapatkan alamat email yang banyak!
      2. Tak tahu dimana mahu letakkan baner anda.
      3. Tak tahu bagaimana mahu buat email untuk promosi.
      4. Tak tahu bagaimana mahu buat email follow up.
      5. Tak tahu bagaimana mahu buat promosi di yahoo marketing.
      6. Lain - lain bantuan akan saya berikan setelah anda mendaftar sebagai paid member.

      Tugas anda hanya copy & paste dan terus buat promosi sebanyak yang mungkin....amat  mudah.

      Lain-lain ditanggung oleh syarikat.

      Perhatian : SYARIKAT INI BERDAFTAR DIMALAYSIA
      (No Lesen AJL931611)
      Vemmatrition Sdn.Bhd,
      23-3 Blk D, Jaya One
      72-A Jalan University
      46200 PJ
      Selangor
      Tel: 603-79552222
      Fax: 603-79562222
      Daftar segera secara PERCUMA untuk
      menempah tempat anda di dalam sistem hebat VeMMA.
      Daftar segera disini

      Regards'
      shamsul hashim
      Skype: jsham012