Slavija nudila Glasincu 100.000 km za mjesto u Premijer ligi

  • Goran
    Message 1 of 1 , Jul 11, 2002
      Nakon duzeg niza godina, klubovi iz RS ulaze u jedinstvenu ligu koja pocinje
      u avgustu.
      Problemi koji muce klubove iz RS uglavnom su finansijske prirode. Vec je
      procurila informacija o tome kako ce se nekim ekipama ponuditi odredjena
      svota novca da ustupe svoja mjesta drugim timovima.
      Klub koji je mozda i najvise prizeljkivao plasman u zajednicku ligu je
      Slavija iz Lukavice (Srpskog Sarajeva), koji je prvenstvo RS zavrsio na
      sedmom mjestu. Tim iz sarajevskog predgradja svoju zelju za takmicenjem u
      najelitnijem drustvu pokazao je gradnjom tribina od 4000 mjesta odmah po
      saznanju da ce u Kupu igrati sa Zeljeznicarom.
      Kako je "Express" saznao, ljudi iz ovog kluba, koji dosta dobro stoji
      finansijski, spremni su platiti odredjenu sumu novca klubovima koji ne mogu
      podnijeti zahtijeve Premijer lige. Koliko ima istine u svemu tome, pokusali
      smo saznati od Dragana Kuline, generalnog sekretara FK Slavije.
      -Mi smo mnogo organizovaniji klub nego sto je vecina ovih koji su usli u
      premijer ligu. Vidi se to po ulozenom novcu. Medjutim, bili smo neiskusni pa
      nam nisu dozvolili da ostvarimo svoj san o plasmanu u elitno drustvo, kaze
      Kulina.
      Dodaje da, znajuci finansijsku situaciju u dosta klubova cijeni da bi
      njihovo ucesce u Premijer ligi bilo pogubno za njih.
      - Prodajom ulaznica mi smo sposobni da podnesemo troskove, jer imamo
      najmanje 1500 gledalaca po utakmici, za razliku od nekih koji imaju po
      stotinjak gledalaca. Imajuci to u vidu, bili smo spremni da ne samo Glasincu
      nego i drugima ponudimo neki dogovor.
      Otvoreno smo pitali jesu li i ponudili?
      - Tacno je da smo sa ljudima koji vode i finansiraju te klubove ponudili
      odredjene uslove. Ne zelim da kazem ime kluba, ali mogu reci da smo im
      nudili 100.000 km. E sad, tu ima politike, pojedincima iz vlasti stalo je,
      iz njima poznatih razloga da Glasinac sa Sokoca bude u toj ligi.
      Zamolili smo ga da kaze kako se sve zavrsilo.
      - Za sada mogu reci da se nasa ekipa priprema kao da nastupa u premijer
      ligi. Dovodimo i pojacanja, sta ce biti, vidjecemo - odgovara Kulina.
      On najvise aludira na ekipu sa Sokoca. Medjutim, Boro Paunic, generalni
      sekretar Glasinca, eksplicitno je odbacio takve mogucnosti.
      - Nikakvih zvanicnih razgovora tim povodom nije bilo. Mi uskoro idemo na
      Tjentiste, gdje cemo imati finalne pripreme za start Premijer lige. Siguran
      sam da takvih pregovora nije bilo. Te price su stigle i do Sokoca. Da li je
      bilo kakvih razgovora u kafani, ne znam, ali za sada od toga nema nista -
      izjavio je Paunic.
      M. Sahinpasic (Express)