Sarajevski klubovi bez Evrope

  • Goran
    Message 1 of 1 , Jun 6, 2005
      Sarajevski klubovi bez Evrope

      Zemun nije jedini klub sa prostora nekadašnje Jugoslavije koji neće
      učestvovati u evropskim fudbalskim takmičenjima, iako je to pravo stekao na
      osnovu plasmana u domaćem prvenstvu. Slične probleme imaju i kubovi iz BiH,
      ali su reakcije znatno burnije.

      Munib Ušanović, generalni sekretar FSBiH, dobio je niz pretnji od strane
      navijača FK Sarajevo, nakon što UEFA nije odobrila da tim sa "Koševa", uz
      Željezničar i Travnik, nastupi u evropskim takmičenjima.

      "Lakše mi je reći šta mi nisu prijetili. Sve telefonske brojeve sa kojih sam
      dobijao pozive prijavio sam policiji. Moram istaći i to da je jedini navijač
      sa kojim normalno razgovarao bio je Safet Pitić, vođa navijača FK Sarajevo",
      kaže Ušanović.

      "Savez nije kriv ni 0,1 odsto zbog toga što Sarajevo, Travnik i Željezničar
      nisu dobili UEFA licence. U Hagu mogu braniti i dokazati ovu tvrdnju. Suludo
      je pričati o tome da ja ili neko iz Saveza ne želimo da naši klubovi idu u
      Evropu. Molili smo Evropsku fudbalsku federaciju da im omogući učešće, a u
      subotu uveče smo pomoć zatražili i od Izvršnog komiteta UEFA."

      Ušanović navodi da postoje tri razloga za takvu odluku UEFA.

      "Prvo, klubovi izgleda nisu ni želeli da dobiju licence. Drugi razlog je što
      ne znaju proceduru izdavanja licenci. Menjali su se kadrovi, a ovi novi,
      koji su došli, nisu upućeni u materiju, a to ne žele da priznaju. Na kraju,
      treba istaći da licence nisu mogli dobiti iz raznih razloga, među kojima je
      i činjenica da nisu mogli reprogramirati dugove u Vladi Kantona Sarajevo i
      Federacije BiH".

      Bosnu i Hercegovinu će u evropskim kupovima predstavljati samo Zrinski, a
      sarajevski klubovi, Sarajevo i Željezničar planiraju zajedničko obraćanje
      Evropskoj fudbalskoj federaciji.