Re: [bolyai12eff] Digest Number 349

  • Kerekes-Máthé Attila-Sándor
    Message 1 of 34 , Mar 1, 2013
      Sziasztok,

      Junius 29 rendben, ott leszek

      2013/2/27 <bolyai12eff@yahoogroups.com>

      1 New Message

      Digest #349
      1a
      Re: Kiss Edith e-mail címe by "zerikabg" zerikabg

      Message

      Wed Feb 27, 2013 11:36 am (PST) . Posted by:

      "zerikabg" zerikabg

      Hello mindenkinek

      Jo bulinak igerkezik, ha megsem jon ossze majd kosarazunk a boroskorsokkal.

      Ugy latom datum szavazva, akkor lehet helyszin utan nezni.

      Jo lesz ismet talalkozni!

      Erika

      --- In bolyai12eff@yahoogroups.com, Kiss Jozsef Attila wrote:

      > En melled ulok....
      >
      > Az iPhone készülékemrÅ`l küldve

      We are making changes based on your feedback, Thank you !
      The Yahoo! Groups Product Blog

    • Attila Okanyi
      Message 34 of 34 , Apr 11, 2013
        En szivesen focizok, sosem tudtam, ugyhogy most sem lehetek lenyegesebben rosszabb jatekos mint 20 evvel ezelott.
        Ha egy pocsolya is lesz a kornyeken, rogvest belecurikkolok.

        Sent via BlackBerry from Vodafone Romania

        From: albert zsolt <vukstein@...>
        Sender: bolyai12eff@yahoogroups.com
        Date: Thu, 11 Apr 2013 07:07:24 -0700 (PDT)
        To: <bolyai12eff@yahoogroups.com>
        ReplyTo: bolyai12eff@yahoogroups.com
        Subject: Re: [bolyai12eff] Re: Nonsense az nonszensz

        Nekem is mindegy,a tobbi valogatott jatekos mit szol hozza?