Re: [bolyai12eff] Talalkozo idopontja

  • Kulcsar Zsolt
    Message 1 of 5 , Feb 12, 2013

      emberek, az uj felvetett idopont, Bolo-ert es nem Bolo miatt, junius 28-29-30.

      akinek nem jo, azt most jelezze! vagy büntiböl Homeli dalolni fog.

      Pali, mi van a Nonsenseszel? (ezt jol irtam ennyi sz-szel?)

      ne feledkezzunk meg fotozasrol sem, mint ahogy legutobb siman megfeledkeztunk. javasolnam, hogy ugyanabban a formatumban alljunk fel, ahogy 10 evvel ezelott.

      program kell pentek estere, szombaton egesz napra.

      Message 2 of 5 , Feb 12, 2013
        A kerdojel es felteteles mod a szervezok szemelyere es a junius 29.-i datumra vonatkozik. Bar velemenyem szerint azon sincs mit sokat agyalni. Ha a listan aktivak nagy reszenek megfelel, akkor folosleges szavazast rendezni. Azzal megint eltelne egy fel ev, ahogy a multbeli tapasztalok mutatjak. Es amint Zsolt a multkor emlitette, a nagy demokraciaval nem mentunk semmire, ami a resztvevok aranyat illeti. Aki akar, ugy is eljon. Meg van egy fel ev, nem 2 het mulva kell szabadsagot kivenni es nem a vilag masik felerol kell idejonni. Kiveve Bolonek, no meg Molnar Zolinak, ha emlekezetem nem csal. :)

        Message 3 of 5 , Feb 12, 2013
          Pentek este egy jo kis kerthelyisegben sorozes? Szombat d.e. osziora, fotozkodas, labdarugas, kavezas, stb. Este buli es vacsora valahol, a lehetosegek fuggvenyeben. Amik az ido teltevel aranyosan csokkenek. Felteve, ha ragaszkodunk a vendeglohoz(eskuvo- periodus).